309 Reacties

5 maanden geleden

Wij hebben morgen de test, we zijn dan 13,5 weken.

5 maanden geleden

Hier vorige dinsdag afgenomen via UZ Leuven nog steeds ongeduldig aan het wachten 🤭🤭

5 maanden geleden

Ik heb vandaag mijn 12weken echo en niptest, dus nog even wachten voor mij 🙈

5 maanden geleden

Hier 06/06 de nipt. Dan 5 tot 10dagen wachten op resultaat zei de gyneacologe. Daar zal veel van afhangen. Gisteren wel tussentijdse echo gehad doordat ik een bloeding heb gehad. Wat groeien ze snel. Veel succes iedereen.

5 maanden geleden

Pas op 10/6 12 weken echo en nipt! Ik kan al niet wachten 🫢

5 maanden geleden

Hier erg ongeduldig op de resultaten aan het wachten. 🫣😫😥

5 maanden geleden

1 week al aan het wachten op de resultaten. Elke dag, meerdere keren check ik Cozo 🙈

5 maanden geleden

Hier ook niptest gehad vorige week woensdag. Ongeduldig aan het wachten op de resultaten 🤞🏻🤞🏻

5 maanden geleden

Hier vorige week woensdag nipt test gehad. Nog geen resultaat. (UZ Gent)

5 maanden geleden

Maandag NIPT test gehad in Heilig Hart Leuven, normaal volgende week dinsdag resultaten. Of dinsdag erop. De echo heeft me wel al heel erg gerustgesteld! Er was zelfs al vermoeden van een geslachtje op echo 😍

5 maanden geleden

Ondertussen de resultaten binnen gekregen! Ons prutske is gezond! Wel even verschoten van het geslacht 😅

5 maanden geleden

Reactie op meganneke

Ondertussen de resultaten binnen gekregen! Ons prutske is gezond! Wel even ...
Oh gelukkig, proficiat! En mogen we weten wat het is? 😅

5 maanden geleden

Reactie op meganneke

Ondertussen de resultaten binnen gekregen! Ons prutske is gezond! Wel even ...
Nu ben ik ook benieuwd wat is het😍😍

5 maanden geleden

Ik heb volgende week donderdag mijn Nipt nog 1 weekje geduld de echo zegt ookal veel 🤞🏼🩷

5 maanden geleden

Aangezien ik hier nog niemand bekend ben tegengekomen deel ik het met jullie (moest hier toch iemand bekend meelezen 🤫 mondje toe he!?) Wij krijgen een jongetje Altijd mezelf voorgesteld met een dochtertje en ook mijn partner was ervan overtuigd. Was me even schrikken en heb ook stiekem wel wat traantjes gelaten. Begrijp me niet verkeerd, ik ben dolgelukkig dat ons prutske gezond is. Maar ons toekomstbeeld is plots zo omgeslagen dat ik er toch even aan moet wennen. Er heerst nog een heel taboe rond “gender disappointment” maar door het hier toch even te delen hoop ik dat andere zich ook iets minder alleen voelen.

5 maanden geleden

Reactie op meganneke

Aangezien ik hier nog niemand bekend ben tegengekomen deel ik het met julli ...
Oooo lieve meid!!!!! Ik snap het zo goed! Ik heb 1 zoon en 2 meisjes.. een ervan is helaas stilgeboren met 24 weken.. nu een gelukkig een gezonde dochter van 19 maanden! Ma als had gebleken dat ze een jongetje was geweest zou k ook een traantje gelaten hebben gewoon omdat je dat zo in je hoofd hebt en zo graag wilt.. wat niet wegneemt dat je niet van je zoon houd! Ma tis gewoon even schakelen en daar moet je je absoluut niet schuldig om voelen! Ik heb nu ook weer een voorkeur voor een meisje.. terwijl ik er al een heb.. tis gewoon het idee in mijn hoofd en voor mij gaat het ook even schakelen zijn als ik hoor dat het toch een jongetje gaat zijn🤍 dikke knuffel

5 maanden geleden

Oooo lieve meid!!!!! Ik snap het zo goed! Ik heb 1 zoon en 2 meisjes.. een ...
Bedankt voor je lieve woorden! Klopt het schuldgevoel is hier enorm groot ookal heb ik al 10 keer sinds de uitslag gezegd dat ik hem zo graag zie. Gewoon even “rouwen” om het roze beeld dat wegvalt. En ik zal mezelf even opnieuw moeten leren kennen. Bedankt voor de steun en ik duim mee dat het bij jou wel een meisje wordt!

5 maanden geleden

Oooo lieve meid!!!!! Ik snap het zo goed! Ik heb 1 zoon en 2 meisjes.. een ...
Hier ook 2 zonen en een stilgeboren dochter eind vorig jaar. Momenteel 10 weken zwanger en zo aan het hopen op een 2e dochter. Ook hier zullen er wat traantjes vloeien als het een jongetje blijkt te zijn. Maar dat is 1e reactie. Ik zal gwn al blij zijn als ik een gezonde baby op de wereld kan/mag zetten...

5 maanden geleden

Reactie op MommyOf3Children

Hier ook 2 zonen en een stilgeboren dochter eind vorig jaar. Momenteel 10 w ...
Ooo lieverd!! Een hele dikke knuffel ik weet hoe erg dit is om mee te maken.. en de wens voor een meisje lijkt dan nog veel sterker e.. omdat ze er was maar niet is kunnen blijven. Dat was hier echt hetzelfde ma durfde tot nu toe me daar nooit echt over uitspreken tegenover andere uit schrik dat ze zouden denken van; zijt toch gewoon blij met een gezonde baby? Ja idd dat is ook het allerbelangrijkste maar die droom in je hoofd zet je niet zomaar aan de kant of uit.. ik hoop heel hard voor je dat je een gezonde baby mag krijgen deze keer en dat het een meisje mag zijn. Zo niet ga je er zowieso even dankbaar voor zijn en heel veel van houden daar ben ik zeker van🤍 dikke knuffel

5 maanden geleden

Hier net m’n wekelijkse echo gehad voor maandag de NIPT is & ze zei dat de nekplooi er voorlopig al dik inorde uitzag en ze heeft zelf al een gokje gewaagd op het geslacht 😏 Benieuwd of het klopt 💗🌈