309 Reacties

5 maanden geleden

Hier een jongen! 💙

5 maanden geleden

Omg zo leuk allemaaal en zo goed dat alles goed is😍🩷🩵 ik kijk zo uit naar de mijne🥹🥹

5 maanden geleden

Ik donderdag laten doen maar nog geen resultaat 🤞🏼🤞🏼

5 maanden geleden

Reactie op KATTTTT

Alles net binnengekregen 💕
En? 🥰

5 maanden geleden

Iemand die in Maria middelares de nipt heeft laten doen?

5 maanden geleden

Reactie op angie0205

Iemand die in Maria middelares de nipt heeft laten doen?
Mijn bloed werd er wel vrijdag naartoe gestuurd 🤭

5 maanden geleden

Reactie op Maité87

Mijn bloed werd er wel vrijdag naartoe gestuurd 🤭
Hopelijk hebben we snel de uitslag ☺️

5 maanden geleden

Reactie op angie0205

Hopelijk hebben we snel de uitslag ☺️
Ik zie dat er een documentje werd opgeladen in mycozo met de naam nipt!!

5 maanden geleden

Reactie op Maité87

Sorry, er staat nog niks op

5 maanden geleden

Reactie op Maité87

Is een blanco, had ik ook al staan 😅

5 maanden geleden

Ik heb vandaag, een week na de nipt, de resultaten binnen. Het is een jongentje

5 maanden geleden

Reactie op meganneke

Ik duim voor jullie mee dat jullie wel een meisje krijgen, en anders erken ...
Ik moest aan je denken toen ik mijn resultaten binnenkreeg, wij verwachten ook een jongen en voel me súper schuldig dat ik wat gender disappointment heb, we waren daarnet gaan kijken voor kleertjes en ik vond niks moois en ben dan in wenen uitgebarsten en voel me daar zo schuldig over

5 maanden geleden

Reactie op elighes

Ik moest aan je denken toen ik mijn resultaten binnenkreeg, wij verwachten ...
🥺🥺💔 ik ben ook zo bang voor dit.. wat erg en je kunt er gewoon niks aan doen e🥺

5 maanden geleden

🥺🥺💔 ik ben ook zo bang voor dit.. wat erg en je kunt er gewoon niks aan ...
Weet dat daar niks mis mee is en dat oke is ❤️ het is gewoon even wennen aan het idee

5 maanden geleden

Reactie op elighes

Ik heb ook even geweend en als ik eerlijk ben zelfs twee keer.. wij dachten ook beiden echt dat het een meisje ging worden, ik had hier op het forum de nub geplaatst en iedereen schreef meisje.. ik was er zelf zodanig van overtuigd dat het een meisje ging zijn, tot ik het resultaat kreeg dat het een jongen werd. En eigenlijk weet ik niet waarom ik zo gehuild heb want ik wil dolgraag van elk eentje en dit is mijn eerste kindje dus ik weet dat er nog kansen komen… maar ik was al zodanig gefocust op een meisje, ik zag mezelf al vlechtjes maken etc, ik heb ook een enorme band met mijn mama en zus dat ik dit ook wou met een dochter.. maar uiteindelijk telt er maar 1 ding en dat is dat we een gezond kindje krijgen. Ik huilde dan nog harder om het feit dat ik mezelf ondankbaar voelde en dat ik me schuldig voelde tegenover mijn baby. Ik had even gewoon verdriet om het roze beeld dat wegviel.. erg he 😞 nu ben ik er al iets meer over, wij waren ook al wat spulletjes gaan kopen en ik kon er niet aan doen maar werd telkens getrokken naar de meisjes spullen.. dus ik snap jullie ook volledig.. Maar hoe dan ook ga ik mijn zoontje doooodgraag zien en ben er zeker van dat eens hij er is ik het niet anders zou gewild hebben. Ik hoop dat er in de toekomst dan misschien toch nog een meisje bij kan komen☺️

5 maanden geleden

Reactie op Justine96

En? 🥰
Meisje 🥰🥰🥰

5 maanden geleden

Reactie op babywish__

Ik heb ook even geweend en als ik eerlijk ben zelfs twee keer.. wij dachten ...
🩵🩵

5 maanden geleden

Reactie op elighes

Ik lees hier net je berichtje en ik begrijp het helemaal. Daarom dat ik ook zelf het berichtje hier heb neergeschreven omdat dit dus echt geen taboe mag zijn. Toen ik dit vertelde aan mijn omgeving begrepen ze mijn gevoel totaal niet waardoor het nog erger werd. Ondertussen heb ik al enkele dingen gevonden die ik mooi vond en begin ik het stiekem zelfs leuk te vinden. Vooral omdat we het naast de dichte familie geheim houden en niemand het verwacht. Ik stuur je zo even een pb met wat wij al hebben gevonden voor een jongetje. Je mag me ook altijd een berichtje sturen. Het wordt beter, dat beloof ik je. En wie weet ik de toekomst is dat de grote beschermende broer van ons kleine meisje 💕

5 maanden geleden

Net geweest voor onze 12w echo en NIPT. Gynaecoloog gokt bij ons op een jongetje 🩵 ik ben blij gelijk wat het geslacht is. Voornaamste is dat nekplooi, hersenen, longen, ledematen er allemaal goed uitzien 🥹❤️ nu wachten op de resultaten voor de bevestiging 🙈

5 maanden geleden

Ik heb gisteren mijn resultaten gehad en ik ben opnieuw in verwachting van een meisje. Mijn dochtertje wou super graag een broertje omdat ze gisteren grote zus is geworden langs papa’s kant van een zusje. Ik heb schrik dat ze teleurgesteld gaat zijn 😕