309 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Nicky x
Wel ik heb het al wat online proberen opzoeken maar vind precies geen sluit ...
Ik denk dat ik gelijk heb 馃槣
5 maanden geleden
Reactie op meganneke
Ja klopt, ik zag mezelf ook echt als een meisjesmama. Bedankt voor je beric ...
Dat gaat vanzelf gaan, je zal het zien馃グ! Zeker als je hem gaat beginnen voelen, tuurlijk is hij al graag gezien, twijfel er niet aan馃槏! Ik heb enkele dagen nodig gehad, omdat de gyn zooooo zeker was dat het een meisje was vond ik dit zo schakelen.. maar hoe dan ook is het na enkele dagen gaan liggen, leuke kleertjes gaan shoppen, een mooie naam gekozen en we waren er helemaal klaar voor!
5 maanden geleden
Hier waagde de gynaecoloog nog geen gokje, maar gaat mijn bloed blijkbaar van Waregem naar Maria Middelares. Als er voldoende zijn, dan testen ze 鈥榮 nachts een batch. Hangt een beetje af van de drukte. Want al zijn wij allen super benieuwd, hebben andere zaken voorrang 馃槄.
5 maanden geleden
Reactie op Mait茅87
Hier waagde de gynaecoloog nog geen gokje, maar gaat mijn bloed blijkbaar v ...
Ah nog iemand hier die in Waregem gaat 鈽猴笍 je liet het vandaag afnemen? Benieuwd wnr je resultaat zal hebben 馃槒 Liet je de 3 delen testen (uitgebreide test, geslacht en ivm geslachtschromosoom)? Ik heb 6/06 mijn nipt in Waregem 馃馃徎
5 maanden geleden
Reactie op Tenhaeghendoorn
Ah nog iemand hier die in Waregem gaat 鈽猴笍 je liet het vandaag afnemen? Beni ...
Wij hebben ervoor gekozen om de uitgebreide niet te doen, maar wel de andere twee.. Vooral omdat die genetische onderzoeken blijkbaar later moeilijker te onderzoeken zijn. Of omslachtiger of pas als er al symptomen/aanwijzingen zijn..
5 maanden geleden
Reactie op Nicky x
Ik heb gisterenmorgen de resultaten al kunnen zien op CoZo 馃榿
Hier alles t ...
Zo leuk馃槏馃┓馃┓
5 maanden geleden
Reactie op Justine96
Bloedafname, check 馃馃徏馃挆馃寛
Resultaten krijgen we opreis. Let鈥檚 hope dat we ...
Spannend馃馃徏馃┓ de echo was wel al goed?馃槏
5 maanden geleden
Reactie op Babsss40
Rauw vlees en vis geeft ook kans op listeriose? Niet enkel toxoplasmose.
Klopt. Ik heb ook de antistoffen voor toxoplasmose, maar toch mag het niet van verloskundige. Kans op Listeria te groot.
5 maanden geleden
Reactie op Justine96
Echo heb ik straks om 17u 馃き 馃馃徏 werk in het ziekenhuis, dus kan makkelijk ...
Oo das idd handig!! Laat je iets weten?馃槏
5 maanden geleden
Reactie op Justine96
Yes will do 馃挆 wanneer is jouw volgende?
Ik ben donderdag aan de buurt! Dan ben ik 12w3 dagen 馃馃徏 hopelijk is alles ok茅! En fijn ik zie wel een berichtje verschijnen straks 馃グ
5 maanden geleden
Ik ben donderdag aan de buurt! Dan ben ik 12w3 dagen 馃馃徏 hopelijk is alles ...
Nekplooi was perfect, hersentjes, handjes, vingers en duimpje, lange beentjes en voetjes, de maag en het hartje. Maar 鈥榯 was een verdomde bevalling om het goed te zien want onze baby had geen zin om te bewegen 馃槄 wakker moeten maken en dan was het in gang geschoten en ging het alle kanten uit. Wat een scheetje 馃き馃グ