309 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Justine96

Geen idee of een verloskundige dat ziet… bij mij is het de gynaecoloog die ...
Ha ik ben een Belg in Nederland dus vandaar verloskundige. Hier heb je meteen contact met een verloskundige en dus niet met een gynaecoloog. Geniet jij maar even van je nieuws :-)

5 maanden geleden

Ik ben gisteren geweest, zag het labo al op CoZo staan maar alles staat nog op ‘volgt’ haha kan het niet laten van regelmatig toch eens te checken ☺️😅

5 maanden geleden

Reactie op meganneke

Bedankt voor je lieve woorden! Klopt het schuldgevoel is hier enorm groot o ...
Ik snap het helemaal en ben hier ook ‘bang’ voor, we willen graag een meisje en ik zie ons ook met een meisje maar als het een jongen wordt zullen wij die ook doodgraag zien maar het zal idd weet wennen zijn aan het idee dat het toch anders is dan je voor ogen had of aanvoelde

5 maanden geleden

Reactie op meganneke

Aangezien ik hier nog niemand bekend ben tegengekomen deel ik het met julli ...
Dikke knuffel! Ik heb dit ook gehad bij mijn derde, de gyn was zo overtuigd dat het een meisje was, zag mezelf dan ook als een echte ‘meisjesmama’, ondenkbaar dat het het andere geslacht kon zijn. & dan kwam de nipt binnen een jongen. Dat moest toch even zakken. Amai! Maar wat een dotje is hij 🥰 hij hoort er helemaal bij! Ik denk dat deze baby opnieuw een jongetje zal zijn bij ons 🤭 het wennen duurt eventjes en gaat liggen met mooie kleertjes kopen en een mooie naam vinden voor jullie prutske!

5 maanden geleden

Ik ben vorige week donderdag op 23 mei geweest voor echo & nip test. Nog steeds ongeduldigd aan het refreshen 😂

5 maanden geleden

Reactie op elighes

Ik ben gisteren geweest, zag het labo al op CoZo staan maar alles staat nog ...
Oké krijg je die resultaten tegenwoordig via CoZo? 5j geleden was het nog via een brief 😅

5 maanden geleden

Reactie op Paddie91

Oké krijg je die resultaten tegenwoordig via CoZo? 5j geleden was het nog v ...
Awel, we krijgen ze ook via de post maar op cozo gaan ze normaal ook eerder staan ;)

5 maanden geleden

Reactie op elighes

Ik ben gisteren geweest, zag het labo al op CoZo staan maar alles staat nog ...
Oh jij ziet al iets? Bij mij staat er UZ Gent ( tussen alle andere labo/ziekenhuizen) maar als ik er op klik is alles leeg

5 maanden geleden

Reactie op KATTTTT

Oh jij ziet al iets? Bij mij staat er UZ Gent ( tussen alle andere labo/zie ...
Ja haha maar ben er dus nog niet veel mee 😂

5 maanden geleden

Reactie op elighes

Oei, ja daar kunde nog niets mee doen 🫣😂 misschien tegen vrijdag wel?

5 maanden geleden

Reactie op KATTTTT

Oei, ja daar kunde nog niets mee doen 🫣😂 misschien tegen vrijdag wel?
Zal elke dag blijven checken 😅

5 maanden geleden

Reactie op elighes

Zal elke dag blijven checken 😅
Doe ik ook, vandaag ook het ziekenhuis gebeld, maar nog geen info. Ik mag vrijdag nog eens bellen 🙃🙃

5 maanden geleden

Reactie op elighes

Ja, zeg Eline, hier zijn we nog niets mee 😂 Ik was jouw tekst niet eens aan het lezen, meteen naar de foto aan het kijken. 🙈 Je maakt het spannender dan het al is! Ik duim voor een goed resultaat ! 🍀🤞🏻😁 Keep us updated!

5 maanden geleden

Reactie op elighes

Ik snap het helemaal en ben hier ook ‘bang’ voor, we willen graag een meisj ...
Ik duim voor jullie mee dat jullie wel een meisje krijgen, en anders erken jullie gevoelens. Het zal nog enkele dagen wennen zijn maar hij zal sowieso graag gezien zijn 💕

5 maanden geleden

Reactie op lacerise12

Dikke knuffel! Ik heb dit ook gehad bij mijn derde, de gyn was zo overtuigd ...
Ja klopt, ik zag mezelf ook echt als een meisjesmama. Bedankt voor je berichtje. Hopelijk zijn we er snel aan gewend. Hoe dan ook wordt hij heel erg graag gezien 💕

5 maanden geleden

Hoi mama's in spe ! Vandaag mijn nipt test gedaan, volgende week woensdag zouden we de uitslag weten. Wij zelf willen het nog niet direct weten omdat we 8 juni onze genderreveal geven 🤭. Dus een vriendin van mij gaat op de hoogte gebracht worden. Nu had bij ons de gyne. Ook een vermoeden op 10 weken echo, en was niet wat ik toen wou horen.. Ook niet fijn omdat het ook nog zo vroeg was .. Wij hebben al een dochter dus zou een zoon uiteraard wel leuk zijn 🙈.. Ben een beetje verslagen naar buiten gegaan toen, omdat mijn gevoel iets anders zij.. Dus denk dat het zeker normaal is dat we allemaal al eens teleurgesteld zijn 🤭. Dus nu hou ik mij maar voor dat het een meisje kan zijn, moest het dan toch nog een jongen zijn is de verassing te groter 😂🥰

5 maanden geleden

Goeiemorgen iedereen ! Ik ben dinsdag geweest voor mijn Nipt test en heb gisteren wel al te horen gekregen dat de test voor toxoplasmose goed was en dat ik zelf immuun ben ervoor, ik heb het dus blijkbaar ooit gehad en kan het niet meer doorgeven🙈 Nu moet ik niet meer de oren van mijn ventje zijn hoofd zagen om de kattenbak niet te vergeten, hihi. Ik denk alleen dat ik rood vlees en sushi wel nog best laat liggen? Volgende week woensdag alle andere resultaten van de test. Spannend!

5 maanden geleden

Reactie op Nicky x

Goeiemorgen iedereen ! Ik ben dinsdag geweest voor mijn Nipt test en heb g ...
Omg dat lijkt me zo leuk dat je daar geen rekening mee moet houden wat leuk! Ik denk dan dat je gewoon alles mag hoor als je er voor immuun bent 🥰

5 maanden geleden

Omg dat lijkt me zo leuk dat je daar geen rekening mee moet houden wat leuk ...
Wel ik heb het al wat online proberen opzoeken maar vind precies geen sluitend antwoord? Dus ik vraag het woensdag nog eens als de dokter me belt met de andere resultaten 😁🙌

5 maanden geleden

Reactie op Nicky x

Wel ik heb het al wat online proberen opzoeken maar vind precies geen sluit ...
Ik ben er 99 procent zeker van dat je niet meer moet opletten als je het een keer hebt gehad maar vraag het voor alle zekerheid zowieso nog eens aan de gynecoloog beter een keer teveel dan te weinig vragen 😂💗