309 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Justine96
Hier net m’n wekelijkse echo gehad voor maandag de NIPT is & ze zei dat ...
Hoeveel weken ben je nu?😍 ik heb vorige week ook een echo gehad met 10 weken en 4 dagen maar toen stond de nub nog heel duidelijk in meisjesstand maar is normaal met die termijn😍
5 maanden geleden
Ooo lieverd!! Een hele dikke knuffel ik weet hoe erg dit is om mee te maken ...
Klopt! Ik begrijp je helemaal. Wij hebben onze dochter moeten afgeven op 35 weken zwangerschap, zonder reden. Opeens viel haar hartje stil. We hopen zo op een 2e dochter zodat we kunnen meemaken hoe het had kunnen zijn...
5 maanden geleden
Reactie op meganneke
Bedankt voor je lieve woorden! Klopt het schuldgevoel is hier enorm groot o ...
Ik heb nu al schuldgevoelens dat ik een voorkeur heb dus snap heel goed dat je dit nu nog erger hebt.. laat het even bezinken nu geef het een beetje tijd tis gewoon hoe je zegt je moet nu even dat beeld wat je altijd al had loslaten en plaats maken voor iets anders doet dat even pijn? Ja tuurlijk.. en dat is oké dat maakt je helemaal geen slechte persoon integendeel zelfs we zijn allemaal mensen met gevoelens 🤍🤍 als er iets is of je wilt praten mag je me altijd sturen!🤍
5 maanden geleden
Reactie op MommyOf3Children
Klopt! Ik begrijp je helemaal. Wij hebben onze dochter moeten afgeven op 35 ...
Vreselijk bij ons is het juist hetzelfde gegaan ik voelde haar gewoon in ene keer niet meer en haar hartje was ook gestopt met kloppen nooit een oorzaak gevonden.. Echt het ergste wat ik ook heb meegemaakt 💔 ik hoop echt dat je wens mag uitkomen ik snap het echt helemaal had echt hetzelfde ookal durfde ik me daar nooit over uit te spreken 🤍🤍🌈
5 maanden geleden
Reactie op Justine96
Volgens de echo 10w + 5, wij hebben de nipt al op 11w+2 omdat we opreis zij ...
Zo spannend!! Ja de echoscopist zei ook voorlopig een meisje ma ik zei toen ook is het niet wat vroeg en toen zei ze ja kan idd nog veranderen dus wel zullen zien 😍
5 maanden geleden
Reactie op meganneke
Bedankt lieverd! Ook jij mag me steeds een berichtje sturen! 😘
Zo lief, dank je wel🩷🩷
5 maanden geleden
Reactie op Justine96
Hier net m’n wekelijkse echo gehad voor maandag de NIPT is & ze zei dat ...
Oh! Kan ze dat van die nekplooi al zien voor de nipt? Ben zo zenuwachtig. Ik zie straks mijn verloskundige en hoop stiekem dat ze al een niptest doet. Hoop dat alles goed gaat met jouw baby!! Met alle baby’s hier :-)
5 maanden geleden
Reactie op Justine96
Yes, als het meer dan 3mm zou zijn, kan je baby het syndroom van down hebbe ...
Ik ben vandaag 11 weken en 5 dagen. Dus vrijdag 12 weken. Heb om 15h afspraak bij verloskundige. Zou ze dat nu ook al kunnen zien? Sorry voor het drammen, maar ik ben zo nerveus 😬