309 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Dino’tje
Was er hier nog iemand die geen bevestiging gehad had van het aangekomen st ...
Ik hetzelfde. Donderdag 2 weken geleden bloed laten nemen. Vrijdag een bevestiging... Nipt mislukt door te weinig DNA en afgelopen donderdag nieuwe bloedstaal en nu nog geen bevestiging..
5 maanden geleden
Reactie op Naomi__1994
Ik hetzelfde. Donderdag 2 weken geleden bloed laten nemen. Vrijdag een beve ...
Oh doet wel deugd om te lezen dat ik niet de enige ben, want ik ben eigenlijk wel in paniek.. ik denk dan stel dat ze nu ook niets vinden wat dan? Zeggen we het dan tegen onze familie? Of nog steeds zwijgen? Ben ondertussen al 14weken dus we willen het ook echt graag zeggen. Ik hoop enkel dat alles oké is en niets uit die chromosoom afwijkingen zou voorkomen. Want als de 2de keer ook niet lukt wat dan..
5 maanden geleden
Reactie op Dino’tje
Oh doet wel deugd om te lezen dat ik niet de enige ben, want ik ben eigenli ...
Ik heb m’n familie ook ingelicht afgelopen weekend (we hadden familieweekend en ik kon onmogelijk wegsteken dat ik zwanger ben), ondanks ik de nipt resultaten nog niet heb.
Klein risico, maar mocht er iets uit die nipt komen kan ik dat dan ook gewoon eerlijk meedelen..
5 maanden geleden
Reactie op roezptoez
De NIPT zou ik toch boven de gok van de gynae zetten 🙈
Ik sluit me aan bij dit.. nub theorie is niet zo betrouwbaar als de nipt
5 maanden geleden
Reactie op Dino’tje
Oh doet wel deugd om te lezen dat ik niet de enige ben, want ik ben eigenli ...
Ik ben komende vrijdag 16 weken... Kan het niet meer wegsteken dus heb het gezegd... Als er iets zou aan zijn en er zou een afwijking zijn dan zou ik het ook niet kunnen verbergen.. ik heb wel al gelezen dat ze soms een verkeerd emailadres overgenomen hebben en je daardoor de mail niet krijgt... Dus ik ga na 7 werkdag toch eens bellen naar gynaecologie...
5 maanden geleden
Reactie op Naomi__1994
Ik ben komende vrijdag 16 weken... Kan het niet meer wegsteken dus heb het ...
Ik bijna 15 weken. Wij gaan het ook zeggen als er niets uitkomt. Heb is gebeld met de gynaecoloog en hij zei ook dat ze soms geen bevestiging sturen. Dus heb geen stress meer. Hopelijk komt er uit de 2de test wel iets. 😊
5 maanden geleden
Reactie op AnkeX
Hier nipt resultaten binnen. Terwijl gynaecoloog dacht een meisje te zien b ...
Die van de NIPT, onze derde was ook overduidelijk een meisje, NIPT zei jongen en wij kregen dus een jongen 😇🤭
5 maanden geleden
Reactie op LoreBaby
Wij kregen ook net ons resultaat binnen.. 🩷
Zoooo dat is duidelijk een meisje 😍 proficiat !
5 maanden geleden
Reactie op Dino’tje
Was er hier nog iemand die geen bevestiging gehad had van het aangekomen st ...
Kreeg jij ondertussen al een resultaat ? Of een bevestiging ?