309 Reacties

5 maanden geleden

Alles goed met de baby! Straks doen we een intieme gender 馃┑馃┓
Zo benieuwd voor jou! 馃グ

5 maanden geleden

Tis een meisje馃ス馃┓

5 maanden geleden

Tis een meisje馃ス馃┓
Oooooo super馃挄馃挄馃挄馃挄馃挄馃挄!!!!!

5 maanden geleden

Reactie op lacerise12

Oooooo super馃挄馃挄馃挄馃挄馃挄馃挄!!!!!
馃ス馃┓馃┓馃┓馃┓馃┓馃┓

5 maanden geleden

Hoelang duurde het bij jullie voor jullie jullie resultaten van de nipt hadden. Hier vorige donderdag genomen maar hadden gehoopt op al vandaag resultaat. Maar helaas ... zit elke dag wel op cozo en nexushealt te kijken maar nog niets

5 maanden geleden

Reactie op annick85

Hoelang duurde het bij jullie voor jullie jullie resultaten van de nipt had ...
Bij mij duurde het 9 werkdagen. Ik heb een mail ontvangen van het NIPT resultaat rond 16u.

5 maanden geleden

Reactie op annick85

Hoelang duurde het bij jullie voor jullie jullie resultaten van de nipt had ...
Bij ons exact een week. Wel geen mail gekregen, zelf op CoZo gezien.

5 maanden geleden

JONGENS! Ik had dinsdag mijn 13 weken echo (dan kijken ze of er gebreken zijn bij de baby) en die was TOP en toen belden ze vandaag dat de nipt ook perfect was. Ik wens iedereen hetzelfde nieuws want ik heb eindelijk het gevoel te kunnen plannen!!!

5 maanden geleden

Hier NIPT gedaan op 10/6 via bloedname bij de huisarts en samenwerking met AKL. Pas op 12/6 kwam er op COZO dat het labo het staal had ontvangen en dat de resultaten volgen... Dit document is volledig in het Frans en bovenaan staat een adres van een labo in Luik?! Maak me wat zorgen... Is er ergens iets misgegaan? Wat doet mijn staal in Luik?! Iemand nog voorgehad toevallig? Morgen bel ik sowieso met de huisarts...

5 maanden geleden

Hier een meisje en alles tiptop in orde.

5 maanden geleden

Hier 12/06 nipt gedaan omdat 7/12 het niet is gelukt bloed af te nemen door aders die sprongen of men bloed stolde direct en ook ongeduldig aan het wachten onder tussen al 13w + 5d 馃グ

5 maanden geleden

Afgelopen dinsdag bloed laten trekken, vandaag de resultaten ontvangen. Alles in orde en voor de tweede maal een meisje !

5 maanden geleden

Reactie op MommyOf3Children

Hier NIPT gedaan op 10/6 via bloedname bij de huisarts en samenwerking met ...
Er zijn maar een paar labos in Belgi毛 die deze testen uitvoeren en ze kijken welke van de labos het dichtste in de buurt zijn ik woon in de provincie Antwerpen tegen de Nederlandse grens en bij ons is het bv naar Leuven gestuurd :)

5 maanden geleden

Dinsdag test gehad, vandaag uitslag. Alles goed en het is een meisje (:

5 maanden geleden

Reactie op Babsss40

Dinsdag test gehad, vandaag uitslag. Alles goed en het is een meisje (:
Ook bij het labo van UZ Leuven?

5 maanden geleden

Reactie op marbieke

Ook bij het labo van UZ Leuven?
AML in Antwerpen.

5 maanden geleden

Reactie op Babsss40

AML in Antwerpen.
Bij ons imelda vorige donderdag en deze vrijdag middag resultaten maar is via leuven gestuurd. Zelf cozo elke dag in de gaten gehouden. Hadden gedacht een mailtje te krijgen maar is dus niet.

5 maanden geleden

Reactie op annick85

Hier een meisje en alles tiptop in orde.
Na 2 jongens gaat het aanpassen worden..ben blij dat gezond is en alles oke. Maar in mijn hoofd ... denk meisjes das nogal een werk. Sorry voor diegene die dochters hebben 馃槥 maar ben dat dus niet gewoon

5 maanden geleden

Reactie op annick85

Na 2 jongens gaat het aanpassen worden..ben blij dat gezond is en alles oke ...
Bij mij was omgekeerd 2 jaar geleden had juist zelfde gevoel ben nogal praktisch ingesteld 馃檲! Komt helemaal goed馃槏

5 maanden geleden

Ik moet nu dinsdag het bloed voor de nipt laten trekken. Spannend! Ben zo benieuwd wat het wordt. Blijf ik een jongensmama of wordt het toch anders. 馃ぉ