Al mensen die de resultaten van hun NIPT hebben? 馃グ
Misschien leuk om ze hier te delen voor de december baby鈥檚 馃檶馃徏
Ik heb de test maandag 3/6.. nog even geduld
Hoelang duurde het bij jullie voor jullie jullie resultaten van de nipt hadden. Hier vorige donderdag genomen maar hadden gehoopt op al vandaag resultaat. Maar helaas ... zit elke dag wel op cozo en nexushealt te kijken maar nog niets
JONGENS! Ik had dinsdag mijn 13 weken echo (dan kijken ze of er gebreken zijn bij de baby) en die was TOP en toen belden ze vandaag dat de nipt ook perfect was. Ik wens iedereen hetzelfde nieuws want ik heb eindelijk het gevoel te kunnen plannen!!!
Hier NIPT gedaan op 10/6 via bloedname bij de huisarts en samenwerking met AKL. Pas op 12/6 kwam er op COZO dat het labo het staal had ontvangen en dat de resultaten volgen... Dit document is volledig in het Frans en bovenaan staat een adres van een labo in Luik?! Maak me wat zorgen... Is er ergens iets misgegaan? Wat doet mijn staal in Luik?! Iemand nog voorgehad toevallig? Morgen bel ik sowieso met de huisarts...
Hier 12/06 nipt gedaan omdat 7/12 het niet is gelukt bloed af te nemen door aders die sprongen of men bloed stolde direct en ook ongeduldig aan het wachten onder tussen al 13w + 5d 馃グ
Hier NIPT gedaan op 10/6 via bloedname bij de huisarts en samenwerking met ...
Er zijn maar een paar labos in Belgi毛 die deze testen uitvoeren en ze kijken welke van de labos het dichtste in de buurt zijn ik woon in de provincie Antwerpen tegen de Nederlandse grens en bij ons is het bv naar Leuven gestuurd :)
Bij ons imelda vorige donderdag en deze vrijdag middag resultaten maar is via leuven gestuurd. Zelf cozo elke dag in de gaten gehouden. Hadden gedacht een mailtje te krijgen maar is dus niet.
Na 2 jongens gaat het aanpassen worden..ben blij dat gezond is en alles oke. Maar in mijn hoofd ... denk meisjes das nogal een werk. Sorry voor diegene die dochters hebben 馃槥 maar ben dat dus niet gewoon
Ik moet nu dinsdag het bloed voor de nipt laten trekken. Spannend! Ben zo benieuwd wat het wordt. Blijf ik een jongensmama of wordt het toch anders. 馃ぉ