Al mensen die de resultaten van hun NIPT hebben? 🥰
Misschien leuk om ze hier te delen voor de december baby’s 🙌🏼
Ik heb de test maandag 3/6.. nog even geduld
Zijn er hier die ook andere dingen in het bloed hebben laten nakijken? Bv vitamines? Ik heb deze resultaten al binnen na 2 dagen. Weet iemand of de resultaten van de NIPT dan ook snel volgen? Of staat dit los van elkaar?
Zijn er hier die ook andere dingen in het bloed hebben laten nakijken? Bv v ...
Bij mij was dit los van elkaar. Gewoon onderzoek in labo van eigen ZH, met resultaten bijna de dag zelf, nipt moest naar Maria Middelares en duurde 8 werkdagen.
Zijn er hier die ook andere dingen in het bloed hebben laten nakijken? Bv v ...
Mijn gynae doet dit automatisch. Ik zie nog niets van de resultaten maar mijn HA kon vrijdag wel al de 'gewone' bloedresultaten zien in CoZo. Denk dat dat los van mekaar staat maar in mijn geval is nog niets vrijgegeven 😂 begin toch ook wat ongeduldig te worden.
Gisteren onze 2de echo gehad en nu wachten op de nip resultaten. De gynaecoloog kon geen gok doen, want hij/zij wilde enkel met de rug in beeld komen. 😂😂
Hier is mijn schildklierhormoon nagekeken extra en d dimeer . 1e omdat mijn lichaam antistoffen tegen mijn schildklier aanmaakt en extra medicatie daarvoor moet nemen en 2e omdat k al 2 weken kortademig was etc. Om longembolen uit te sluiten. Laatste was verhoogd tot 911 en dus moet k nu bloedverdunners daar nog is voor bijnemen. . . Donderdag is de nipt genomen maar nog geen resultaten jammer genoeg ...