309 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Lotje28

Ik nog steeds niks 😞. Was het ook de uitgebreide ? Dat wachten is echt vre ...
De gewone + geslachtschromosomale aandoening. Niet de uitgebreide

5 maanden geleden

Reactie op IrVaCa

Afgelopen vrijdag de test gehad en geduldig aan het wachten. Was in Sint-Vi ...
Wij hebben 19/06 onze nipt, ook in Deinze! Hopelijk viel het wachten wat mee? 🤭😊

5 maanden geleden

Vandaag Nipt en gelukkig een goede echo! M´n gynaecoloog zei dat ik binnen 5 dagen uitslag zou moeten hebben.(via AML labo) Ssssspannend.

5 maanden geleden

4/6 bloedafname gehad, 5/6 de bevestigingsmail gekregen & vandaag de resultaten gekregen. Alles gaat goed met het kindje. En de verwachten een jongetje 💙💙 Ben even een korte tijd teleurgesteld geweest omdat ik echt dacht dat het een meisje ging zijn. Maar ondertussen wel blij :) alleen zijn enkele dromen aan dingelen geslagen.

5 maanden geleden

Reactie op Laurah5

4/6 bloedafname gehad, 5/6 de bevestigingsmail gekregen & vandaag de re ...
Heel begrijpelijk! Ik herken je gevoel. Weet dat je niet alleen bent en dat er nieuwe dromen aankomen! dikke knuffel!

5 maanden geleden

Reactie op meganneke

Heel begrijpelijk! Ik herken je gevoel. Weet dat je niet alleen bent en dat ...
Dank je ☺️ ik heb inderdaad jou tekstje en die van enkele anderen gelezen. Ben blij dat ik niet alleen ben! Het geslacht maakte ons eigenlijk niet zoveel uit, maar uiteindelijk was ik door de vele bijgeloofverhalen overtuigd dat het een meisje ging zijn. Dus dat beeld moest ik even bijstellen. Ook de mooie witte kniekousen met ruffles kunnen nu niet meer 😅 ook het zelf maken van kleedjes zal dus niet gaan. Dan maken we maar pulltjes en broekjes ☺️

5 maanden geleden

Onder tussen is mijn nipt test achter de rug en onze genderreveal 🩵🩷 en wij krijgen terug een ... Meisje ! 🩷. Spannend ! Veel succes iedereen 🤩

5 maanden geleden

Reactie op Maité87

De gewone + geslachtschromosomale aandoening. Niet de uitgebreide
Online via Cozo kan je het al na 2 a 3 dagen zien

5 maanden geleden

Reactie op Mariiionn

Online via Cozo kan je het al na 2 a 3 dagen zien
Niet iedereen. Bij mij zaten er 8 werkdagen tussen.

5 maanden geleden

Reactie op Maité87

Niet iedereen. Bij mij zaten er 8 werkdagen tussen.
Ik zit ook op dag 8, morgen dus 9 en nog niets 😪😜 nog even geduld hier dus. Is dus jammer genoeg zeker niet altijd na 3 dagen beschikbaar 🥲

5 maanden geleden

Reactie op Laurah5

Dank je ☺️ ik heb inderdaad jou tekstje en die van enkele anderen gelezen. ...
Klopt! Ik vond vandaag leuke speenkoorden om zelf te maken en gaan gewoon de beige tinten op! 🥰

5 maanden geleden

Hier eind mei de nipt gehad. En binnen de week was het resultaat af te lezen op mijn cozo. Ons wondertje is helemaal gezond en wordt een jongen 😍😍

5 maanden geleden

Reactie op Laurah5

4/6 bloedafname gehad, 5/6 de bevestigingsmail gekregen & vandaag de re ...
Hier het zelfde, en dat mag best ❤️❤️❤️

5 maanden geleden

Reactie op meganneke

Klopt! Ik vond vandaag leuke speenkoorden om zelf te maken en gaan gewoon d ...
Oh, zo leuk! Ik vind jongenskledij vaak niet zo super. Ben niet voor al die prints met teksten bij. Hou meer zo van effen kledij die dan een speciale mouw/stijl/lengte/etc heeft. Hopelijk vinden we vaak zo’n dingen ook in de winkels.

5 maanden geleden

Reactie op Laurah5

Oh, zo leuk! Ik vind jongenskledij vaak niet zo super. Ben niet voor al die ...
Dan heb ik een tip! Ik koop alles bij de Zara voor mijn zoontje die hebben zo mooie stoere stijle kleren! Ik krijg altijd complimenten 🩵 en ook H&M heeft vaak mooie dingen!😍

5 maanden geleden

Dan heb ik een tip! Ik koop alles bij de Zara voor mijn zoontje die hebben ...
Idd idem hier 😍😍!!!! Wij zijn hier ook super fan van Filou & Friends voor ons manneke 🧒🏼🩵

5 maanden geleden

Reactie op lacerise12

Idd idem hier 😍😍!!!! Wij zijn hier ook super fan van Filou & Friends ...
Omg ben eens gaan kijken idd super leuk!! Kende ik nog niet😍😍

5 maanden geleden

Mina & Lacerise, dank je wel voor de tips! Ga hier zeker zoeken voor kleding! Waar ik al eens keek vond ik niet meteen zo wat “neutrale” kledij. Heel veel met teksten op en dat vind ik dus echt niet mooi 😅

5 maanden geleden

Reactie op Laurah5

Mina & Lacerise, dank je wel voor de tips! Ga hier zeker zoeken voor kl ...
Bij Zeeman (en Wibra) hebben ze ook leuke kinderkleding van goeie kwaliteit. Ook wat neutralere dingen. Ben persoonlijk wel fan 🤩

5 maanden geleden

Reactie op roezptoez

Bij Zeeman (en Wibra) hebben ze ook leuke kinderkleding van goeie kwaliteit ...
Jaa dat vind k ook wel!! Zkr voor newborn hebben ze echt kei leuke dingen 😍😍