309 Reacties
5 maanden geleden
4/6 bloedafname gehad, 5/6 de bevestigingsmail gekregen & vandaag de resultaten gekregen.
Alles gaat goed met het kindje. En de verwachten een jongetje 💙💙
Ben even een korte tijd teleurgesteld geweest omdat ik echt dacht dat het een meisje ging zijn. Maar ondertussen wel blij :) alleen zijn enkele dromen aan dingelen geslagen.
5 maanden geleden
Reactie op meganneke
Heel begrijpelijk! Ik herken je gevoel. Weet dat je niet alleen bent en dat ...
Dank je ☺️ ik heb inderdaad jou tekstje en die van enkele anderen gelezen. Ben blij dat ik niet alleen ben!
Het geslacht maakte ons eigenlijk niet zoveel uit, maar uiteindelijk was ik door de vele bijgeloofverhalen overtuigd dat het een meisje ging zijn. Dus dat beeld moest ik even bijstellen. Ook de mooie witte kniekousen met ruffles kunnen nu niet meer 😅 ook het zelf maken van kleedjes zal dus niet gaan. Dan maken we maar pulltjes en broekjes ☺️
5 maanden geleden
Reactie op meganneke
Klopt! Ik vond vandaag leuke speenkoorden om zelf te maken en gaan gewoon d ...
Oh, zo leuk! Ik vind jongenskledij vaak niet zo super. Ben niet voor al die prints met teksten bij. Hou meer zo van effen kledij die dan een speciale mouw/stijl/lengte/etc heeft. Hopelijk vinden we vaak zo’n dingen ook in de winkels.
5 maanden geleden
Reactie op Laurah5
Oh, zo leuk! Ik vind jongenskledij vaak niet zo super. Ben niet voor al die ...
Dan heb ik een tip! Ik koop alles bij de Zara voor mijn zoontje die hebben zo mooie stoere stijle kleren! Ik krijg altijd complimenten 🩵 en ook H&M heeft vaak mooie dingen!😍
5 maanden geleden
Dan heb ik een tip! Ik koop alles bij de Zara voor mijn zoontje die hebben ...
Idd idem hier 😍😍!!!! Wij zijn hier ook super fan van Filou & Friends voor ons manneke 🧒🏼🩵
5 maanden geleden
Reactie op lacerise12
Idd idem hier 😍😍!!!! Wij zijn hier ook super fan van Filou & Friends ...
Omg ben eens gaan kijken idd super leuk!! Kende ik nog niet😍😍
5 maanden geleden
Reactie op roezptoez
Bij Zeeman (en Wibra) hebben ze ook leuke kinderkleding van goeie kwaliteit ...
Jaa dat vind k ook wel!! Zkr voor newborn hebben ze echt kei leuke dingen 😍😍