16 Reacties
7 maanden geleden
Hier 7weken, ben er vandaag 2 gaan halen omdat ik sinds vorige week pijnlijke borsten heb. Hallelujah, wat een verluchting om dat te kunnen dragen🙈. Zou het zeker aanraden.
7 maanden geleden
Reactie op kimberly18101993
Hier 7weken, ben er vandaag 2 gaan halen omdat ik sinds vorige week pijnlij ...
Welke soort bh koop je dan? Gewoon zonder beugel?
7 maanden geleden
Reactie op Feliciaaaaa
Welke soort bh koop je dan? Gewoon zonder beugel?
Ik heb voedingsbehas gekocht, die kan je dan ook gebruiken indien je borstvoeding zou geven. Maar vind deze heel comfortabel zitten
7 maanden geleden
Hier 6 weken … vandaag een nieuwe gaan halen en al 1 cup maat bij maar zit al meteen beter en minder pijn! 😅
7 maanden geleden
Reactie op JesminaM
Waar heb je het gekocht? Heb je gevraagd om opnieuw te meten of heb je gewo ...
In een lingeriewinkel en opnieuw laten opmeten.
6 maanden geleden
In december kocht ik nog een nieuwe BH, en die past bijna niet meer. Heeft iemand ervaring hoe de cupmaat nog zal toenemen? En krijgen we onze gewone cupmaat na borstvoeding terug? Of…. :)
5 maanden geleden
Ik ben vandaag nieuwe gaan halen. Een gewone zonder beugel waar mijn borsten helemaal goed in zitten. En een sportbh 😅 ja, die laatste klinkt vreemd, maar alle bh’s zonder beugel gaven geen goede ondersteuning naar mijn gevoel.. de sportbh kan ik trouwens nog bijstellen in hoe strak de cups zitten, dus die kan nog mee”groeien” met me.
Voedingsbh’s vonden ze in de winkel nog wat vroeg omdat ze nog veel kunnen groeien..