16 Reacties

7 maanden geleden

Hier 7weken, ben er vandaag 2 gaan halen omdat ik sinds vorige week pijnlijke borsten heb. Hallelujah, wat een verluchting om dat te kunnen dragen🙈. Zou het zeker aanraden.

7 maanden geleden

Ik heb er ook twee nieuwe gekocht omdat mijn vorige te krap werden 🙈 ik kan ook niet goed inschatten of het nog hard veranderen dus ik wacht wel nog even om er nog extra te kopen

7 maanden geleden

Reactie op kimberly18101993

Hier 7weken, ben er vandaag 2 gaan halen omdat ik sinds vorige week pijnlij ...
Ooh fijn te horen!

7 maanden geleden

Reactie op Faye_

Ik heb er ook twee nieuwe gekocht omdat mijn vorige te krap werden 🙈 ik ka ...
Goed idee, ga ik ook eens voor kijken!

7 maanden geleden

Hier 7weken, ben er vandaag 2 gaan halen omdat ik sinds vorige week pijnlij ...
Welke soort bh koop je dan? Gewoon zonder beugel?

7 maanden geleden

Reactie op Feliciaaaaa

Welke soort bh koop je dan? Gewoon zonder beugel?
Ik heb voedingsbehas gekocht, die kan je dan ook gebruiken indien je borstvoeding zou geven. Maar vind deze heel comfortabel zitten

7 maanden geleden

Ik heb voedingsbehas gekocht, die kan je dan ook gebruiken indien je borstv ...
Waar heb je er gehaald?

7 maanden geleden

Ik begon altijd met A om te eindigen met D en voedingsbh´s. Toch belangrijk om je wat comfortabel te voelen, dus ik zou er gewoon al een passende kopen. Waarschijnlijk ga je die achteraf toch ook weer even nodig hebben. (:

7 maanden geleden

Hier 6 weken … vandaag een nieuwe gaan halen en al 1 cup maat bij maar zit al meteen beter en minder pijn! 😅

7 maanden geleden

Hier 6 weken … vandaag een nieuwe gaan halen en al 1 cup maat bij maar zit ...
Waar heb je het gekocht? Heb je gevraagd om opnieuw te meten of heb je gewoon zelf een paar bh´s uit de rekken gehaald om te passen? :)

7 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Waar heb je het gekocht? Heb je gevraagd om opnieuw te meten of heb je gewo ...
In een lingeriewinkel en opnieuw laten opmeten.

7 maanden geleden

Hoi! denk dat je dat best zelf aanvoelt. Als je hem niet meer verdraagt, verander maar gewoon, zodat je verder comfortabel bent ☺️

7 maanden geleden

Ik ben vandaag 8 weken en heb sinds enkele dagen een nieuwe bh. Ben hiervoor langs prenatal (nederland) gegaan. Zij hebben mij een bh aanbevolen met baleinen die uit gelei bestaan. De pijn blijft maar ik ervaar er echt veel meer steun uit wat dus wel wat helpt.

6 maanden geleden

In december kocht ik nog een nieuwe BH, en die past bijna niet meer. Heeft iemand ervaring hoe de cupmaat nog zal toenemen? En krijgen we onze gewone cupmaat na borstvoeding terug? Of…. :)

6 maanden geleden

Reactie op Faye_

Ik heb er ook twee nieuwe gekocht omdat mijn vorige te krap werden 🙈 ik ka ...
Inmiddels begint mijn nieuwe beha ook al krap te worden, help 🙈

5 maanden geleden

Ik ben vandaag nieuwe gaan halen. Een gewone zonder beugel waar mijn borsten helemaal goed in zitten. En een sportbh 😅 ja, die laatste klinkt vreemd, maar alle bh’s zonder beugel gaven geen goede ondersteuning naar mijn gevoel.. de sportbh kan ik trouwens nog bijstellen in hoe strak de cups zitten, dus die kan nog mee”groeien” met me. Voedingsbh’s vonden ze in de winkel nog wat vroeg omdat ze nog veel kunnen groeien..