12 Reacties
5 maanden geleden
13w en nog steeds misselijk… normaal zou dat moeten stoppen. Vocht kan perfect ben nu zelf van vandaag 15w heb al 3 dagen vocht in me enkel die weg trekt na benen in de lucht. Zwaar ben je sowieso hoor als je zwanger bent (bedoel het gevoel), papperig komt nog steviger maar ik herken dit ook wel!
5 maanden geleden
Reactie op MalikaD
Same girl, heb koorts voel me mottig en kan niet goed slapen omdat ik altij ...
Naar de dokter gaan koorts is niet goed.
5 maanden geleden
Hey hey.. ik ven nu voor de 4de keer zwanger.. vorige zwangerschap voelde ik me zo wauw en mooi!! En deze zwangerschap walg ik gewoon echt van mezelf.. vind mijn benen ook viez en dik geworden heb bijna geen zin om me op te maken echt verschrikkelijk 🫠
5 maanden geleden
Hey hey.. ik ven nu voor de 4de keer zwanger.. vorige zwangerschap voelde i ...
Niemand is lelijk en walgelijk tijdens de zwangerschap, moeder natuur laat je lichaam zoveel veranderen. Niet zo denken hoor!😘
5 maanden geleden
Ik ben nu 15 weken gepasseerd. Voel me nog steeds misselijk, maar nu vooral door geuren. Heeeeeel handig als je aan de kaastoog staat en alle kazen moet controleren, NOT 😅
Tegen de middagpauze verlang ik echt naar zitten omdat me benen ook zoveel wegen.
En moe! Niet normaal.
Ben wel blij dat ik zwanger ben, het is een heel traject geweest. Maar de zwangerschap voelt veel pittiger 😅 kheb ook gewoon echt alles al gehad dat mogelijk is! Bijna een miskraam, dan een tweeling, dan een hartje dat is gestopt, misselijk/draaierig/net niet flauwvallen etc.. en nu nog heel sterk verhoogd risico op pre-eclampsie waarbij ik moet opletten op mogelijke symptomen..
5 maanden geleden
Reactie op wonder2024chels
Niemand is lelijk en walgelijk tijdens de zwangerschap, moeder natuur laat ...
Das super lief!! En ik vind het ook echt heel vervelend dat ik me zo voel 😓🥺
5 maanden geleden
15w1 hier en ook nog altijd echt miserabel. Misselijk door geuren, afkeer van eten, doodmoe, ga zo maar door. 'ze zeggen dat het betert in het 2de trimester' moet ik dus nog zien om te geloven 👀 ik ben heel erg dankbaar en kijk ernaar uit om mama te zijn, maar zwanger zijn is echt mijn ding niet. Ik keek vroeger op tegen bevallen maar dat klinkt als iets 'tijdelijk vreselijk ' en niet dit mottig/ziekelijke gevoel waar ik al 3 maanden mee loop, dus 🙃 mijn hoofd en lijf doen echt dingen waar ik niets van snap. Fast-forward naar december, aub! 🙈
4 maanden geleden
The same here! Hier 14weken. Heel blij! Maar dat papperig gevoel is lastig...ik was ook een fervent sportster...nu even wat minder. Maar we bekijken het zo...nadien sporten we de pannen van het dak!😅Het buikje komt...lichaam komt anders...er is verbetering in zicht😊💪Kbegrijp je gevoel volledig!
4 maanden geleden
Amai, als ik dit hier lees mag ik duidelijk blij zijn dat ik mer zo goed bij voel & buiten te veel plassen niet echt kwaaltjes heb 🤭
Ben wel al 4kg bij op 15 weken, maar zit precies allemaal in m’n buik & borsten & niet papperig…
Ik joop dat dit gevoel voor jullie ook snel mag komen 💗