19 Reacties
één maand geleden
Hey, hier bijna 33w en nog steeds moeilijk dat mijn vriend mijn eerste keus niet wil 😅. We zijn rond 24w wel tot een compromis gekomen.. Maar ik kom er nog steeds op terug 🙈. Ik wilde eigenlijk ook “Livia” voorstellen. Op mijn stage school zat een mega schattig kleutertje die zo heette..
één maand geleden
Reactie op Maité87
Hey, hier bijna 33w en nog steeds moeilijk dat mijn vriend mijn eerste keus ...
Ik vind Livia ook wel mooi. Wordt nu ook wel vaak gegeven helaas... Dus dit wordt het niet 🙈
één maand geleden
Reactie op elighes
Hélène?
Past niet in mijn kraam 🙈 en te veel accent gebeuren... 🙊
één maand geleden
Reactie op YanaDS
Aurella
Aurelia
Avani
Alwyn
Elora
Alvina
Avelyn
... 🙈
Zoek je zoiets ...
Hmm, nee 🙈 gaat wel al beetje die richting uit... Mijn vriend is echter voor de rasechte Vlaamse namen. We zoeken dus een gezonde mix 😅
één maand geleden
Reactie op YanaDS
Op heartbabynames (Instagram) staan zoooooooo'n mooie ideeën voor namen! Ze ...
Goede pagina! Misschien vind ik dé naam hier wel tussen 😆
één maand geleden
Reactie op tboerderietje
Goede pagina! Misschien vind ik dé naam hier wel tussen 😆
Echt he! Ik heb de naam voor ons meisje hier ook op gevonden, we hadden al Elvira (de naam van de grootmoeder van mijn partner) en voor ons ander meisje werd ik direct verliefd op de naam Avella.
Dus onze twins noemen Elvira en Avella 🥰❤️
één maand geleden
Ik ben 30 weken en ook nog niet beslist, maar ik wilde komen zeggen dat je ook niet nu hoéft te beslissen! Dit is ons derde en ons tweede (eerste dochter) is 3 dagen naamloos geweest na de geboorte 😅 we hadden een shortlist van 5 babynamen en hebben de dagen in het ziekenhuis gebruikt om haar met die namen aan te spreken. Toen kwamen we allebei op dezelfde naam uit, die voelde juist bij haar. Bonus: daardoor hebben we onze familie pas een dag na de geboorte laten weten dat ze er was en had ik iéts meer rust 🤭🤭
Of dat kaartje nu de dag van de geboorte wordt gedrukt of 3 dagen later, maakt niet uit. En naamstickers zijn ook heel snel gekleefd 😊 ben geneigd het deze keer ook zo te doen
één maand geleden
Je vindt tegenwoordig veel sites voor babynamen. Er is wel een naam die ik mooi vind maar niet gebruiken en dat is Alizée 🤗🤗 hier opde app kan je ook kijken voor babynamen moest je nog altijd geen idee hebben. Wij hadden een boekje laten rondgaan bij de gender reveal en daar stonden ook mooie namen in zoals Renée, Romée, Marie, Noor, Elena, mila, tinneke, Femke, Ruth, Lena,... veel succes met je zoektocht naar de perfecte naam voor jullie meisje!! 🥰🥰 (Tip: roep namen in het echt naar mekaar dan weetje wat past en niet past)
één maand geleden
Ik heb Eveline altijd al een mooie naam gevonden. Ik ben zelf voor de klassieke namen.
Zelda ( = Duits )
Noëlle
Eliza
Celine / Céline / Cecile
één maand geleden
Wij hebben ook ff gesukkeld over de naam. Voor mn vriend is het zijn eerste kindje, voor mij het 4de. Hij mocht kiezen van mij. Nadat hij de naam zei hebben we samen nagedacht en er de naam van gemaakt dat we allebei graag horen. Bij ons is het Orelie geworden. Ons meisje is uitgerekend voor 2 december 😊
Veel succes!
één maand geleden
Ik had voor meisje altijd jade in mijn hoofd (op z’n Nederlands uitgesproken ja-deh)
Helaas krijgen wij een jongen en zijn we op 33 al nog bezig met overleggen 😂