29 Reacties

5 maanden geleden

Wij hebben ook nog geen naam. Mijn vriend zegt steeds dat er nog genoeg tijd voor is om te kiezen. Ik heb ook al zéér lang een jongensnaam in mijn hoofd die ik echt volledig zag zitten, zegt meneer gewoon vlakaf 'Nee. Da wordt het zeker niét!😂 Dus ik hoop dat we er wel eens gaan uitgeraken. Ooit. 😅

5 maanden geleden

Wij vinden absoluut geen mooie meisjesnaam.... En doen we elkaar wat twijfelachtige voorstellen dan vinden we elkaars voorstellen niet mooi... Dit wordt echt nog een probleem 😅 voor een jongen zouden we er wel al aan uit geraakt zijn...

5 maanden geleden

Ik denk dat we onze naam dan toch beslist hebben… Opeens vroeg hij of ik al nagedacht had over een 2e naam. Ik dacht; oei is dat nog nodig de dag van vandaag? 🤭 Tot ik opeens zei dat het misschien een mooi idee is om de naam van z’n overleden mama als 2e naam te gebruiken (hij praat nooit over zijn mama) en opeens zag ik iets veranderen en begon ik te overlopen welke meisjesnamen er super mooi bij zouden passen… en opeens was het daar 💗 nog niet 100% benoemd, maar het klonk gewoon juist.

5 maanden geleden

Wij hebben de naam! Ik twijfelde tussen 2 namen heb ze elke naam op een papiertje geschreven en in mijn hand gehouden en mijn vriend een papiertje laten kiezen.. en dat word de naam 💗💗

5 maanden geleden

Ik heb het zo moeilijk om de naam geheim te houden hahaha ik wil het zo tegen iedereen al zeggen 😆 we noemen hem ook al bij zn naam ☺️

4 maanden geleden

Reactie op lotje1994

Wij komen totaal niet overeen qua namen 😅. Voor een meisje vond ik veeeel ...
Miss Pablo? Van Picasso of die andere hehe

4 maanden geleden

Ik heb hem ondertussen gezegd dat ik graag zijn keuze wil weten EN wie hij wil als peter tegen dat ik 20 weken ben.😅

4 maanden geleden

Hier wordt het gesprek ook wat ontweken.😅We hebben die app 'Kinder' geïnstalleerd. En hebben 4 matches. Maar zijn dan nog niet zeker en twijfel, twijfel...en afwegen en weer twijfelen. Hels werk! 😅

4 maanden geleden

Reactie op meganneke

Ik heb hem ondertussen gezegd dat ik graag zijn keuze wil weten EN wie hij ...
You cracked the code. Dat werkt ook zo bij mijn man; deadline stellen waaraan hij zich moet houden, ook de 20w echo. 😂 Als hij tegen dan niet met opties afkomt, dan wordt het mijn keuze want ik heb er wel al over nagedacht - simpele en effectieve werkwijze bij ons thuis om hem echt ergens toe te zetten. 😁 Wordt ook toegepast in andere situaties. 🤭