29 Reacties
5 maanden geleden
Wij beide een naam waar we elk redelijk van overtuigd zijn maar we het van elkaar echt niet mooi vinden 😅 dat gaat nog wat worden 👀
5 maanden geleden
Nee, we zijn er ook niet uit, mijn man heeft wel al een aan in zijn hoofd. Mijn zoon heet Yura en mijn dochter Elysia. Nu op zoek naar een jongensnaam. Eerst waar we op zoek naar en naam dat eindigt op een a. ( in de familie eindigen toevallig alle namen met een a) of beginnende met een S. Onze initialen zijn dan samen Keyes. Maar denk dat we daar gaan af stappen . We hebben een naam nodig dat door verschillende talen goed uitgesproken worden. Bij de vorig twee was het rond 5 maand dat we plots allebei zeiden: dit wordt het :) komt wel goed.
5 maanden geleden
Ik had een sterke voorkeur voor zowel een jongens- als een meisjesnaam. Gelukkig hoort mijn vriend beide namen ook graag. We zijn zwanger van een jongentje en hebben intussen al afgeklopt op die naam 🥰❤️
5 maanden geleden
Geef je partner nog wat tijd. Wij dachten dat het moeilijk zou zijn, omdat we beiden andere namen graag horen. We hebben afzonderlijk nagedacht en namen op strookjes geschreven die we dan in een “dochter-“ en “zoon”envelop stopten. Onder een etentje, de dag nadat we het geslacht kenden, merkten we dat we beiden eenzelfde meisjesnaam hadden. :) De jongensnamensuggesties hebben we toen aan tafel aan elkaar voorgesteld. Ik had 1 naam die er voor mij echt uitblonk, en de papa vond deze mooier dan zijn eigen favorieten. Dus we zijn er uit. Laat de papa meedenken en geef hem tijd als het voor hem te snel gaat. Met een beetje geluk kan hij zich helemaal vinden in jouw favoriete naam! 🍀
5 maanden geleden
Wij hebben ook nog geen namen. Hier zo ongeveer hetzelfde als bij jou. Papa gaat er ook heel nonchalant mee om: "Ik zal die lijst straks eens bekijken", oh ik zal er eens over nadenken", Nee, ik heb nog geen namen bedacht"... Heb het zelf ook wel moeilijk met een "juist" gevoel te krijgen bij het zoeken van namen. We hebben een moeilijkere zwangerschap en de mededeling dat het nog altijd mis kan gaan. Misschien is het zo moeilijk omdat we nog voorzichtig zijn...