8 Reacties

4 maanden geleden

Hier juist hetzelfde en direct doodmaken doen we hier dat we ze horen vannacht weer 2 gedood echt verschrikkelijk die beestjes 😮‍💨

4 maanden geleden

Ik steek zo’n stekker in een uur voor ik ga slapen & spuit dan gelijk ook met een spuitbus tegen muggen. Wanneer ik een uur later naar bed ga, zijn er geen muggen meer :)

4 maanden geleden

Ik zou ook zeker geen stekker of sprays gebruiken. Je hebt ook horgaas dat je met plakstrips en klitteband aan deuren en ramen kan vast maken. Vroeger hadden ze dit bij de action. Misschien kan zo iets helpen?

4 maanden geleden

Ik huur ook. Mijn vriend heeft zo’n muggenhaas gehaald uit gamma of hubo en met klittenband plakt dit aan het raam. Goedkoop maar toch proper.

4 maanden geleden

Ik ben hun speldenkussen hahaha maar ik slaap graag met het raam open dus ja hahaha so be it zeker

4 maanden geleden

Afzien 🤭😂 wij zijn opreis geweest waar zr super veel zaten en m’n man deed dan veel muggenspray aan, zodat ik er hopelijk ook minder last van had 🤭😂

4 maanden geleden

Een muggennet boven je bed werkt nog t beste vind ik! Alleen wel lastig als je s nachts 4x uit bed moet voor naar toilet te gaab 😅

4 maanden geleden

Ik dacht dat je dat enkel niet mocht gebruiken bij kinderen onder de 2 jaar, wel bij zwangerschap