7 Reacties
vor 7 Monaten
Vandaag voel ik me ook zo.. mottig en zou heel de tijd kunnen slapen.., krijg bijna niets binnen qua eten.. dus eet ik ook indd waar ik goesting in heb gezond of ongezond..
vor 7 Monaten
Hier ook nog steeds echt ziek misselijk. Ben 3 dagen gaan werken deze week en ben nu weer een week thuis geschreven, na vorige week ook thuis geweest te zijn.. vandaag voor t 1st iets kunnen eten (idd ongezonde dingen) dat ik heb kunnen binnenhouden... navalit, primperan en vandaag Antimetil gaan halen op hoop van zegen... 30/4 niet beter zal ik even in opname moeten voor x aantal dagen infuus. Ik lig ook continu op de zetel 😴
vor 7 Monaten
Bij mij wisselt het precies elke dag (of wordt het elke dag erger? 🤔). Heb al dagen gehad waar ik vooral duizelig was, gevoel dat ik ging flauwvallen, samen met enorme vermoeidheid.
Dag erna vooral misselijk in de ochtend, t gevoel dat ik elk moment kon overgeven. Ook gehad net na het avondeten die ik halverwege moest laten staan omdat ik zo enorm misselijk werd. Kon niks van druk aan mijn buik verdragen, dan maar met emmer naast me in de zetel gaan liggen. Maar uiteindelijk niet moeten overgeven. De vermoeidheid viel toen echt goed mee.
En vandaag goed opgestaan meer net voor de middag terug misselijk geworden. Ik wou de koude pastasalade opeten (restje van gisterenmiddag die ik toen met smaak het opgegeten), maar nu keerde mijn maag toen ik eraan dacht dat ik dit terug ging eten. Bij het zien kreeg ik een semi-kokhalsgevoel. Dus daarna gewoon een sandwich met kaas en confituur gegeten. Na het middagmaal zo’n klop gehad dat ik 2u heb gedut in de zetel (thuiswerkdag, oeps..).
Vind het persoonlijk ook moeilijk wat de grens is om te starten met Navalit. Zeker omdat je het zo op voorhand moet nemen 🤷🏻♀️ hoe staan jullie daar tegenover?
Vandaag trouwens 6w.
Bedenk me nu ook dat het lastig wordt om de ‘juiste’ lunch mee te nemen naar het werk aangezien ik nu zie dat ik er zo plots een afkeer van kan hebben terwijl ik het de dag voordien nog lekker vond 🙈
vor 7 Monaten
Hey meid ik voel me precies zo.. moet wel niet kokhalzen ma voel me heeeeeeel de dag zo mottig niet nrml heb ook geen zin in eten ma dwing mezelf wel en als k dan even eet voel k me ook weer beter ma 5 min erna begint de ellende weer.. tijdens mijn vorige zwangerschappen had k dit ook waterijsjes hielpen me toen ik denk dat ik dat weer ga proberen tis zwaar zo e ik heb hier ook een kindje van 16 maanden rondlopen dus veel rust zit er voor mij ook niet in xx
vor 7 Monaten
Hier ook alle dagen enorm mottig. Het voelt alsof mijn eten hoog zit, terwijl ik niet veel eet. Enorm veel kokhalzen op een dag, slikken tegen het maagzuur of om kokhalzen te vermijden. Het is me wat! Vandaag ook geconfronteerd met vele flauwtes. Maandag mogen we naar de gynaecoloog en ik hoop dat ze mij een wonder kan voorschrijven, want het blijft duren... Dag en nacht! 🙄
vor 7 Monaten
Reactie op Jill_V
Ik voel me vaak alsof mijn eten vrij hoog zit en ik geen hap door m’n keel ...
Ja ook echt exact dit. Weet ook echt niet waar ik zin in heb voor vnvd te eten, heb precies van zoveel een afkeer plots 🙈.. En dat eten dat hoog in de keel zit herken ik ook.