42 Reacties

5 maanden geleden

Ik heb op shein & asos besteld. Shein wel paar keer gewassen aangezien dat blijkbaar schadelijk kon zijn (maar blijkbaar zijn grote ketens dat ondertussen ook al)

5 maanden geleden

Reactie op Justine96

Ik heb op shein & asos besteld. Shein wel paar keer gewassen aangezien ...
Ja dat heb ik ook gelezen! Ik zal eens kijken of ze wat minder zomerse items hebben 😅

5 maanden geleden

JBC, Zalando, NEXT

5 maanden geleden

Hier standaard hoge legging aan met een topje met lange mouwen nu natuurlijk kvind dat het makkelijkste ook mijn trainingen krijg ik nog aan dus die doe k ook nog veel aan… ASOS heeft ook mooie dingen pretty little thing(komt wel van van de uk dus is wel vervelend met retour) zalando, H&M en wat ik ook altijd deed is bv een maatje groter pakken bij de Zara of basic kleedjes in de newyorker of H&M.. 😘

5 maanden geleden

Ik heb op Boohoo een paar leuke jurkjes besteld, maar helaas erg zomers. Verder heb ik ook op vinted wel al leuke stuks gevonden. Vaak wordt zwangerschapskleding niet lang gedragen dus is het vaak niet versleten 😊

5 maanden geleden

Ik heb er al wat gekocht op Zalando Lounge aan spotprijzen. Soms is er maternity sale.

5 maanden geleden

Ik had hetzelfde probleem en ben dit weekend geweest naar de Kangourou outlet verkoop. -20% tot -50% op zwangerschapskleding. Wel van merken. Nu, ik had al online op C&A en H&M geshopt en telkens moeten terugsturen omdat de broeken niet pasten (heb stevige billen 🤪). Ik vond het aangenaam om daar alle broeken en kledij te kunnen passen en te kunnen kiezen waar ik me best in voelde. dit weekend is het laatste outlet weekend. Het gaat door in drongen, misschien ben je wel van in de buurt? https://www.unventrepourdeux.be/nl/winkels/outlet-store-gent

5 maanden geleden

Ik ben gaan winkel bij Marie-Aliceshop. Ze hebben een online webshop, maar als je uit de buurt bent kan je wel bij hun gaan passen wanneer je zelf wenst. Ik heb er drie broeken gekocht en ben ZO blij ermee! Daarnaast heb ik in zalando al een verlanglijstje gemaakt om dan binnenkort te bestellen 🙈

5 maanden geleden

Reactie op Charlotte_C

Ik had hetzelfde probleem en ben dit weekend geweest naar de Kangourou outl ...
Aaah ja dankjewel! Drongen is inderdaad niet super ver ☺️

5 maanden geleden

Reactie op Charlotte_C

Ik had hetzelfde probleem en ben dit weekend geweest naar de Kangourou outl ...
Heb je enig idee of ze hier ook grote maten verkopen?

5 maanden geleden

Jbc heeft leuke dingen en h&m ook :) Mijn buik is al vrij dik, en daar lukken de maten het best!

5 maanden geleden

Reactie op Maité87

Heb je enig idee of ze hier ook grote maten verkopen?
Daar heb ik niet op gelet. Maar je kan altijd eens bellen naar hun hoofdwinkel in Zaventem: 02 767 81 21 😘

5 maanden geleden

Reactie op Charlotte_C

Daar heb ik niet op gelet. Maar je kan altijd eens bellen naar hun hoofdwin ...
Dankjewel! Ik kan er heen 🤭.

5 maanden geleden

Reactie op Maité87

Dankjewel! Ik kan er heen 🤭.
Veel shopplezier morgen! 🤩

5 maanden geleden

Reactie op Charlotte_C

Veel shopplezier morgen! 🤩
Dankjewel! Toch 1 jurkje in de outlet gekocht voor 10 EUR. Short en tshirt uit nieuwe collectie 🤦🏽‍♀️.

4 maanden geleden

Ik heb daarnet een bestelling gedaan op de webshop van lidl. Geen groot aanbod, maar wel heel goedkoop. 2 jeansbroeken, een salopette en een losse katoenen broek voor thuis besteld. Ben benieuwd wat het zal geven 😊

4 maanden geleden

Online bestellen, thuis passen en indien nodig terugsturen; Zalando, Asos, C&A H&M Zo "shop"ik eigenlijk altijd (: Net eens gekeken, aanbod valt wel wat tegen momenteel... Bij de kringloop vind ik vaak ook wel dingen die gewoon een maatje groter zijn.

4 maanden geleden

H&M heeft leuke kleedjes in de sale! Ik kijk niet persee naar de zwangerschapsafdeling, maar eerder naar oversized / loose fit 😊

4 maanden geleden

Ik heb in h&m ook veel gevonden, kleedjes en broekpakken maatje groter en rekstofje (niet zwangerschaps, veel te duur vind k, de buik gaat het ergste zijn als het koud is 😉)

4 maanden geleden

Ik ben zonet kleren gaan kopen bij Paradisio. De jeans zitten nu echt wel comfi aan mijn buik 😍