6 Reacties

5 maanden geleden

Ik denk dat het antwoord in between ligt: ja, goed gebakken/verhit, maar niet te vaak zodat de schadelijke stoffen niet in grote hoeveelheid aanwezig kunnen zijn. :)

5 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Ik denk dat het antwoord in between ligt: ja, goed gebakken/verhit, maar ni ...
Nu twijfel ik echt om het wel te eten🙈 alles waar er mogelijks risico in zit op schadelijke stoffen wil ik echt compleet schrappen... Maar thanks voor het antwoord 🙈

5 maanden geleden

Indd geen enkel probleem 😂 niet zoveel stressen om van alles, snap wel dat je bezorgd bent enz begrijp me niet verkeerd 🫶🏻 het belangrijkste is om geen voeding te eten waar veel vitamine A in zit dat is schadelijk maar de rest zou zeggen ENYOJ 😌

5 maanden geleden

Bij mijn eerste zoontje heb ik week om week vis gegeten en is er gezond uit gekomen 😅nu doe ik vis ook week om week :)

5 maanden geleden

Reactie op MalikaD

Indd geen enkel probleem 😂 niet zoveel stressen om van alles, snap wel dat ...
Dankjewel! Ja ik ben inderdaad heel drastisch en een enorme stresskip🤣🙈 ik ga het bij een stukje zalm houden bij de spinazie puree denk ik😅 eens ik iets in m'n hoofd geknoopt heb, zit het vast en denk ik er niet meer anders over 🤣 nu bekijk ik fishsticks als een staafje kwik 🤣😅🙈

5 maanden geleden

Op de app “zwangerhap” staat alles qua voeding. Staat 1 keer per 2 weken om veilig te spelen :-)