Ik lees zoveel uiteenlopende antwoorden hierop... Maar mag ik nu (veilig ) fishsticks eten van Iglo tijdens de zwangerschap??
De ene website zegt, "Ja is veilig en geen probleem"... En de andere zegt, "koolvis is schadelijk want er kunnen stoffen als kwik en dioxine in zitten die schadelijk zijn voor de baby"...
Help?‽ 🙈😅🐟
Ik denk dat het antwoord in between ligt: ja, goed gebakken/verhit, maar niet te vaak zodat de schadelijke stoffen niet in grote hoeveelheid aanwezig kunnen zijn. :)
Ik denk dat het antwoord in between ligt: ja, goed gebakken/verhit, maar ni ...
Nu twijfel ik echt om het wel te eten🙈 alles waar er mogelijks risico in zit op schadelijke stoffen wil ik echt compleet schrappen... Maar thanks voor het antwoord 🙈
Indd geen enkel probleem 😂 niet zoveel stressen om van alles, snap wel dat je bezorgd bent enz begrijp me niet verkeerd 🫶🏻 het belangrijkste is om geen voeding te eten waar veel vitamine A in zit dat is schadelijk maar de rest zou zeggen ENYOJ 😌
Indd geen enkel probleem 😂 niet zoveel stressen om van alles, snap wel dat ...
Dankjewel! Ja ik ben inderdaad heel drastisch en een enorme stresskip🤣🙈 ik ga het bij een stukje zalm houden bij de spinazie puree denk ik😅 eens ik iets in m'n hoofd geknoopt heb, zit het vast en denk ik er niet meer anders over 🤣 nu bekijk ik fishsticks als een staafje kwik 🤣😅🙈