17 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb normaal ook maatje medium, maar tijdens de zwangerschap ga ik naar large of soms zelfs extra large, daar hoef je niet van wakker te liggen of je aan vast te pinnen... Een zwanger lichaam is helemaal niet hetzelfde als een lichaam van een niet zwangere jij he 😉😁

2 maanden geleden

Ik heb normaal een ‘S’ en koop nu alles in een L 😀. Ik probeer er niet wakker van te liggen. Liever wat losse kleding voor comfort nu, dan dat het binnen een maand al terug begint te spannen…

2 maanden geleden

Ik draag zelf altijd losse kleding. Ik hou van oversized style. Tot hier toe daarom nog geen last gehad van dat er strak zit of ongemakkelijk voelt.

2 maanden geleden

Ik heb normaal gezien XS/S en de M begint bij sommige kleren nu toch ook al te spannen 😊 dus dan nemen we maar maatje groter want ik kan spannende kleren echt niet verdragen momenteel

2 maanden geleden

Hier al van een S/M naar een L gegaan in kleedjes, puur voor comfort :) Ook voor van die naadloze onderbroeken, zitren comfy rond de buik

2 maanden geleden

Reactie op Justine96

Hier al van een S/M naar een L gegaan in kleedjes, puur voor comfort :) Oo ...
Oh heb je tips voor die onderbroeken? Mijn eigen ondergoed en de mama-onderbroeken die ik in het begin had gekocht beginnen echt oncomfortabel te zitten.

2 maanden geleden

Klinkt stom, maar in c&a kan je van die simpele onderbroeken kopen per bundel, ik ben daar laatst nog geweest om pyjama's en onderbroeken te kopen voor in het moederhuis binnenkort

2 maanden geleden

Reactie op Laura0212

Oh heb je tips voor die onderbroeken? Mijn eigen ondergoed en de mama-onder ...
Yes! De no-shows van de h&m. Vind het vreselijk om €50 aan 9 onderbroeken te geven, maar in deze situatie gaat comfort voor 🤭😂

2 maanden geleden

Reactie op Justine96

Yes! De no-shows van de h&m. Vind het vreselijk om €50 aan 9 onderbroek ...
Ik heb onderbroeken van de primark die hoog zijn (mooi over de buik) en kei goed rekken

2 maanden geleden

In de zeeman heb je ook echt goeie en gemakkelijke onderbroeken! Sowieso wel een maat groter gaan dan je normale maat. Nu mss zelfs twee maten groter.

2 maanden geleden

Reactie op Laurah5

In de zeeman heb je ook echt goeie en gemakkelijke onderbroeken! Sowieso we ...
Ik vond dat die nog teveel aftekenden :( ze hebben daar geen naadloze

2 maanden geleden

Reactie op Justine96

Ik vond dat die nog teveel aftekenden :( ze hebben daar geen naadloze
Ja, naadloos hebben ze inderdaad niet. Vind wel dat deze ook niet te veel aftekenen (of toch niet storend voor me)

2 maanden geleden

Ik heb zoveel problemen met kleren… Ik heb van nature uit al een grotere maat (L/XL) maar nu heb ik NIKS van broeken meer om aan te doen en met de winter in aantocht… Ik heb afgelopen weekend 2 winks gedaan waar ze zwangerschapskleding verkopen en heb daar elke broek in de grootste maat aangedaan (ook 2xl) en zelfs die passen niet… Iemand die tips weet waar ik toch nog comfortabele broeken in een groot maat kan vinden?

2 maanden geleden

Reactie op DagmarB

Ik heb zoveel problemen met kleren… Ik heb van nature uit al een grotere m ...
Maatje 46/48 hier normaal en heb na lang zoeken enkel broeken gevonden via shein, de rest was waardeloos

2 maanden geleden

Reactie op DagmarB

Ik heb zoveel problemen met kleren… Ik heb van nature uit al een grotere m ...
Zijn kleedjes dan geen comfortabelere optie? Ik draag niet anders, kan geen broeken meer verdragen… 💗

2 maanden geleden

Reactie op Justine96

Zijn kleedjes dan geen comfortabelere optie? Ik draag niet anders, kan geen ...
Momenteel draag ik constant kleedjes indd. Maar ik moet ook dagelijks mijn steunkousen dragen en ik voel me net wat comfortabeler als ik dan een lange broek aan heb omdat dit minder opvalt hierdoor.

2 maanden geleden

Reactie op Tiara-27

Maatje 46/48 hier normaal en heb na lang zoeken enkel broeken gevonden via ...
Ik kijk eens rond op shein dan, bedankt voor de tip!