Hebben jullie ook zo weinig geduld tussen de echo's ?
Ik ben nu 14w2d en moet nu nog 2weken wachten voor mijn echo van 16weken.
De eerste 3 echo's waren altijd maar met 2weken tijd tussen en nu 4weken tussen (wat vanaf nu altijd zo zal zijn).
Ik merk dat ik vanalles in mijn kop steek omdat je langer moet wachten nu en ook omdat je je baby nu nog niet voelt zo vroeg en de symptomen in het tweede trimester verminderen 🙈
Iemand die ook dit gevoel heeft of ben ik mezelf aan het zot maken? 😅
Ik heb tussen mijn eerste echo en 2 de 6 weken tussen verschrikkelijk! Morgen is het eindelijk zover voor de 2 de keer onze echo. Dan ben ik 12 weken en 5 dagen. Echt zenuwslopend! 😅
Ik krijg geen 16 weken echo ik moet dus 8 weken wachten tot mijn 20 weken echo.. maar ik heb wel een afspraak gemaakt in een privé praktijk voor in juli want ik hou het ook niet vol tot augustus vind k echt veel te lang!!
Dan heb je wel al veel echo's gehad. Ik zit al aan de 2de wachtronde van 4 weken. Ik kan dit al wat makkelijker loslaten. Voel me te ziek om ermee bezig te zijn 😂 vanaf de 16w zal het wel snel beter gaan met dat gevoel lijkt me.
Ik ben ook bij een zelfstandige vroedvrouw en daar kan je altijd wel eens extra heen als je te lang moet wachten. Ik ga ook om de vier weken maar door vakantie enzo zal het nu bijna zes weken zijn 🙈
Zooooo herkenbaar!! 🙈 bij mij ook ondertussen kleine 4 weekjes geleden dat ik een echo heb gehad (volgende week gelukkig terug) en ben zo intens ongeduldig! Mijn symptomen nemen idd ook af , wat normaal is, maar je wil inderdaad bewijs van leven ofzo🙈👶🏼
Haha ik bedenk altijd maar "m'n moeder had maar 1 echo per kind, dus een echo per maand is een luxe" maar elke 2 weken kijk ik ook uit naar het volgende goede 🤞 nieuws
Ik heb echt exact hetzelfde gevoel! Ik had mijn eerste echo 30/4 en de 2de echo pas vandaag. Ik ben mijn eigen zot aan het maken van scenario's. Ik heb ook nog geen buikje en symptomen van 1ste trimester zijn aan het afnemen waardoor ik nog ongeruster wordt. Ik wil een teken van leven voelen/zien 😅
Bij mijn gynaecoloog is het standaard om de 4 weken. Wachten is slopend maar heb nu een doppler. Zo kan ik af en toe eens luisteren of alles oke is met ins prutske, dat helpt wel enorm 🥰
Bij mijn gynaecoloog is het standaard om de 4 weken. Wachten is slopend maa ...
Ik heb ook al zitten denken om een doppler aan te schaffen, maar heb er eigenlijk geen verstand van welke goed zijn en welke niet.
Jij was vroedvrouw eh toch? Welk apparaatje kan jij aanraden?
Ik heb ook al zitten denken om een doppler aan te schaffen, maar heb er eig ...
Ik heb zelf luvion doppler deluxe - 80.
In het begin was ik hier geen voorstander van doordat dit geen aparte sono heeft (is 1 apparaat dat je volledig tegen je buik houdt)
Nu ik was verder ben vind ik dit nietmeer lastig en is deze voor deze prijs echt wel oke! Stelt zichzelf goed af zodat de harttonen op de voorgrond komen en geeft ook aan hoeveel het foetaal hartritme is. Ideaal voor thuisgebruik. Er kunnen 2 paar oortjes in (deze zijn bijgeleverd) of er kan een speaker op worden aangesloten :)