11 Reacties

6 maanden geleden

Dit heb ik ook! Ik ben voortdurend buiten adem 🙃 bij het oplopen van trappen moet ik steeds even een pauze nemen & ook steeds buiten adem als ik veel praat 😅

6 maanden geleden

Hier heb ik ook enorm veel last van! Ik doe trappen en nadien moet ik direct gaan zitten om te bekomen 😅 Mij' gynaecoloog heeft bevestigd dat dit normaal is, en ook wel zal overgaan!

6 maanden geleden

Reactie op Hanaadddd

Dit heb ik ook! Ik ben voortdurend buiten adem 🙃 bij het oplopen van trapp ...
Dit! Heel lastig tijdens het werk 😅

6 maanden geleden

Ik heb het ook, reeds heel vroeg sinds de zwangerschap lijkt mijn conditie onder nul. Ik beoefen een blaasinstrument, en het tekort aan adem valt me heel erg op. Ik heb tijdens de les al 2 keer last v ademnood gehad, met bloeddrukval. Toch wil ik mijn conditie wat onder controle houden… door af en toe op de hometrainer te oefenen. Alles kost zoveel energie - we staan veel af aan onze baby of babies.

6 maanden geleden

Omg ik heb hier ook zoooveeel last van!! Blij om nog eens te lezen dat ik niet de enige ben 😅.

6 maanden geleden

Reactie op Maité87

Omg ik heb hier ook zoooveeel last van!! Blij om nog eens te lezen dat ik n ...
Ja tis echt vreselijk e!!! Ma goed dat ik weet hoe hyperventilatie voelt en dat het beetje hetzelfde voelt dat ik weet van oké ik ga niet dood fso want tis toch best een akelig gevoel hoor 😂

6 maanden geleden

Reactie op Sterrenmannetje

Ik heb het ook, reeds heel vroeg sinds de zwangerschap lijkt mijn conditie ...
Amai dat is idd wel heftig e!! Ma kan het wel ergens begrijpen dat het zoveel van je lichaam vraagt dat je lichaam dan gewoon even niet meer kan! Dit zijn echt zo kwaaltjes waar heel weinig over gesproken word e.. en je hebt helemaal gelijk ma toch altijd goed na je lichaam luisteren 🤍.. bij mij ging het in de namiddag gelukkig wel beter echt zo verschrikkelijk gevoel bah 🥺

6 maanden geleden

Ja tis echt vreselijk e!!! Ma goed dat ik weet hoe hyperventilatie voelt en ...
Kan me wel inbeelden dat hyperventilatie ook sneller getriggerd wordt met de snelle ademhaling..

6 maanden geleden

Amai dat is idd wel heftig e!! Ma kan het wel ergens begrijpen dat het zove ...
Ja… ik wil me in de les niet aanstellen (juf weet dat ik zwanger ben), maar ik voel dat het ineens van kwaad naar erger gaat. Lastig zo…

6 maanden geleden

Ja tis echt vreselijk e!!! Ma goed dat ik weet hoe hyperventilatie voelt en ...
Volgens verloskundige komt dit omdat al je slijmvliezen en klieren opgezetter zijn door zwangerschap. Als je dan verkouden bent of buiten adem dan heb je snel het gevoel te hyperventileren. Echt eng vaak. Maar goed, niets aan te doen :p

6 maanden geleden

Reactie op First baby!

Volgens verloskundige komt dit omdat al je slijmvliezen en klieren opgezett ...
Echt verschrikkelijk gelukkig vandaag geen last van gehad 🤪🤪🤞🏼🤞🏼🤞🏼