23 Reacties

4 maanden geleden

Ikeee!! Eentje smorgens en eentje in de middag of avond met twee kindjes en nog is zwanger hb ik het nodig 😅

4 maanden geleden

Reactie op MalikaD

Ikeee!! Eentje smorgens en eentje in de middag of avond met twee kindjes en ...
En hoe ver ben je in je zwangerschap?

4 maanden geleden

Ik drink ook 1/2 koffie per dag. Indien ik de kans heb vraag ik wel deca

4 maanden geleden

Reactie op joke donckels

En hoe ver ben je in je zwangerschap?
20 weken

4 maanden geleden

Ik! Thuis drink ik wel deca :) ook deca thee thuis

4 maanden geleden

3 per dag 😁 eerste trimester 2 per dag. Al 3 gezonde kindjes op de wereld gezet. Gynaecoloog heeft er ook geen erg in. Deze baby doet ook prima.

4 maanden geleden

Ik drink elke ochtend eentje. Al sinds begin van de zwangerschap. Nu bijna 20 weken. De rest van de dag pas ik wel op. Max nog 1 cola of dergelijke in de namiddag bijvoorbeeld.

4 maanden geleden

Ik drink geen koffie, ook al niet voor de zwangerschap, lust het niet 😄. Maar normaal gezien kan 1 of 2 kopjes per dag geen kwaad.

4 maanden geleden

Ik drink gewoon Deca café au lait 2 per dag🥰

4 maanden geleden

1 tot 3 kopjes per dag, dan wel geen zwarte of groene thee meer. Soms ook niets. Vorige zwangerschappen lustte ik het pas terug tegen het einde.

4 maanden geleden

Hier ook s'morgens eentje en nog eentje s'middags. Die van s'middags is deca. Hier 16w. 😊

4 maanden geleden

Ik drink elke dag een klein tasje (denk 200ml) Heeeeeel uitzonderlijk in het weekend twee kleine tasjes :-)

4 maanden geleden

Normaal ben ik gek op koffie, maar sinds mn zwangerschap verdraag ik dat niet meer 😅 Zoveel te beter i guess 😂

4 maanden geleden

Ik drink niet dagelijks maar wel enkele keren per week een ice coffee

2 maanden geleden

Ik drink elke dag 2 kopjes espresso🤣 nu ben ik 25+6 weken. Mijn 3de zwangerschap. Had ook bij andere gedronken. Allemaal super gezond🥰 koffie is niet gevaarlijk. Maar wel redbull en sigarette🫠

2 maanden geleden

Ik was vroeger een ferme koffiedrinker. Ik ben op slag gestopt op de dag van onze terugplaatsing, en heb de eerste 3 maanden geen koffie gedronken. Sinds ik me in verleiding heb laten brengen kan ik het af en toe niet laten om 1 kopje koffie te drinken..

2 maanden geleden

Ik heel sporadisch. Of eens een deca. Zolang je het met mate doet...

2 maanden geleden

Ik drink deca :)

2 maanden geleden

Ik drink ook als ik kan deca! (Thuis altijd maar als ik weg ben ofzo hebben ze dat helaas niet altijd in de aanbieding)

2 maanden geleden

Meeste dagen 2-3 kopjes. Soms zet ik helft deca helft gewone koffie. Normaal 3-4 mokken (: Vorige zwangerschappen lustte ik pas terug koffie in de laatste 3 maand, nu gewoon al sinds het begin..