11 Reacties
6 maanden geleden
Ik zit momenteel ook met een fikse keelontsteking. Ik neem plantigom en ricola.
6 maanden geleden
Zelf net een zware bronchitis, uiteindelijk toch antibioticakuur maar van keelspray mocht ik neo golaseptine spuiten
6 maanden geleden
Ik zit ook met een zware verkoudheid en mag van HA niets nemen tegen keelpijn behalve paracetamol... Ook geen neogolaseptine. Hij wil geen enkel risico nemen. Ook met neussprays opletten: sommige werken vaatvernauwend als ze in de bloedbaan terechtkomen en kunnen de bloedtoevoer naar de placenta verminderen. Ik was eerst naar de apotheek gegaan en daar hebben ze me iets meegegeven dat de HA uiteindelijk te gevaarlijk vindt en nooit zou aanraden. Als je twijfels hebt echt naar HA gaan, die weet het altijd best.
6 maanden geleden
Reactie op Jill_V
Oh verschrikkelijk! Ik hoop dat het bij mij niet zo ver komt 馃槱 ben wel met ...
Ik ben voor de zekerheid toch bij de dokter geweest na 3 dagen want ook oorpijn! Die plantigom mag als je zwanger bent, verder las ik ook online veel thee drinken met honing (gember citroen!) moet zeggen het helpt wel! Vrees het toch nog eventjes te moeten uitzitten ze zei rekenen op een week. Veel beterschap voor jou ook!
6 maanden geleden
Medica keeltabletten die mag je nemen tijdens de zwangerschap
Heb ze namelijk ook in huis van 2de zwangerschap ook veel last van gehad
6 maanden geleden
Reactie op lacerise12
Ik ben voor de zekerheid toch bij de dokter geweest na 3 dagen want ook oor ...
Is honing niet super gevaarlijk voor je baby als je zwanger bent? Ik dacht dat die dan een bacterie kan oplopen.
6 maanden geleden
Reactie op First baby!
Is honing niet super gevaarlijk voor je baby als je zwanger bent? Ik dacht ...
Neen is enkel voor kleine baby鈥檚 onder 1 jaar. Zwangerschap staat hier los van.
6 maanden geleden
Laatst naar de apotheek geweest om een neusspray en voorlichting ivm keelpijn omdat ik beginnend last heb ervan. Zij vertelde dat alles mag ZONDER medicatie in, dus vnl op plantaardige basis. Gelukkig hebben we een heel assortiment op mijn werk 馃槀 had ook iets nodig tegen diarree, dus kon daar makkelijk iets kopen