32 Reacties

5 maanden geleden

Hoi, ik moet de NIPtest nog doen, dus ik weet het nog niet. Voor de zwangerschap had ik een duidelijke voorkeur voor een meisje, maar nét daarom heb ik me ingeprent dat het een jongen zal zijn en ben ik het net leuk gaan vinden! Ik kijk erg uit naar t resultaat (maandag 17/6 is de 12w echo en NIPtest dus wel nog even geduld moeten hebben) Ik hoor ook van andere mama’s in m’n omgeving dat het zó anders is om een manneke te krijgen..

5 maanden geleden

Reactie op LoreBaby

Hoi, ik moet de NIPtest nog doen, dus ik weet het nog niet. Voor de zwange ...
Ik had geen specifieke voorkeur. Maar in mijn hoofd was het een meisje. Ik vind kleding voor jongens ook meestal niet zo mooi.

5 maanden geleden

Ik had altijd een grote voorkeur om jongentjes te krijgen maar ik krijg een tweede meisje ik heb maar 1 zoontje en op het einde van het jaar 2 prachtige dochters het is altijd 50% kans dat het anders uitdraaid dan dat jezelf verwacht ik ga altijd overal kijken voor kleertjes voor men zoontje zeeman primark vaak hebben ze daar wel de leukste dingentjes

5 maanden geleden

Reactie op Laurah5

Ik had geen specifieke voorkeur. Maar in mijn hoofd was het een meisje. Ik ...
Over smaken kan je natuurlijk niet discussiëren hè.. ben er zeker van dat je wel een aantal mooie spulletjes zal vinden tot die kleine man er is! 💙

5 maanden geleden

Bij Zara zijn ook altijd leuke en mooie kleren voor zowel jongens als meisjes 🫶🏼

5 maanden geleden

Zara H&M zeeman

5 maanden geleden

Ik kocht al een heleboel bij zara, mango, zeeman, jbc en op best secret 😍 Deze kreeg ik vandaag nog aan (zara) maatje 68 voor in de zomer 🥹

5 maanden geleden

Deze vond ik ook echt te schattig om niet te delen (merkje play up) gevonden op de app best secret

5 maanden geleden

En deze… i’m in looove. Zien jullie je klein ventje al in dit warme zachte pakje voor een leuke winterwandeling?! 🥹 (Ondertussen heb ik al een doos vol leuke kleding dus ik kan nog even doorgaan maar ik hou me in!)

5 maanden geleden

Reactie op meganneke

En deze… i’m in looove. Zien jullie je klein ventje al in dit warme zachte ...
Omg om op te eten!!!!!🥹🥹🥹🥹🩵

5 maanden geleden

Reactie op LoreBaby

Hoi, ik moet de NIPtest nog doen, dus ik weet het nog niet. Voor de zwange ...
Hoe bedoel je dat het anders is om een jongetje te krijgen? De onvoorwaardelijke liefde is alvast hetzelfde bij de geboorte. Mijn dochters zijn heviger dan hun broertje ze zeggen veel maar elk kindje is uiteindelijk anders😊.

5 maanden geleden

Reactie op meganneke

Oooo😍😍😍

5 maanden geleden

Tegenwoordig heb je heel veel mooie dingen voor jongens ook, is niet meer zoals vroeger! Ga eens langs bij C & A, HEMA, JBC, Zeeman, Zara, of kijk eens online op Zalando, allemaal mooie dingen te vinden.

5 maanden geleden

Ik heb al 1 dochter en 2 zoontjes nu terug een zoontje en ja hoor ik heb ook fameus geweend en ben na 3 dagen nog half aan het verwerken dat het terug ne jongen wordt aangezien ik super graag een meisje had gehad

5 maanden geleden

Bij mij heeft het ook enkele dagen geduurd om te wennen aan het idee. Nu kijk ik wel echt uit naar de komst van ons zoontje. Wij doen een combinatie van goedkope 2dehands spulletjes en meer duurzame merken voor de babyuitzet. Tot nu hele fijne dingen gevonden bij Timboo (rompers, krabwantjes, slaapzak), Hejlenki, Little Dutch, Organic Zoo, Gray Label en Hvid (mutsje). Wel max 2 nieuwe pakjes per maatje zodat het budget zeker onder controle blijft 😅. De rest kopen we via Vinted enz. Voor jongens zijn er zeker heel fijne kleertjes te vinden. Alleen de kapsels vind ik tot nu toe wel erg saai allemaal. 🙈

5 maanden geleden

Reactie op meganneke

O M G!! Dit wil ik ook 😍😍

5 maanden geleden

Reactie op Laurah5

O M G!! Dit wil ik ook 😍😍
Zara! The place to be! (Online dan toch 😂)

5 maanden geleden

Kijk even op de site van petit filippe, hierin kan je ook super mooie kleding terugvinden 😍

5 maanden geleden

Reactie op KATTTTT

Kijk even op de site van petit filippe, hierin kan je ook super mooie kledi ...
Oh god, ik word blut 🙃

5 maanden geleden

Reactie op meganneke

Ouh dat wil ik ook! Maar ik vind het precies niet direct in de app van Zara.. 🫤