34 Reacties

4 maanden geleden

Ik ben uitgerekend op 30 december. Het lijkt me ook spannend dicht bij de jaarwissel. Tuurlijk zal er iemand zijn, daar is altijd iemand ☺️ als de baby er uit moet, dan moet die er uit en dan sta je daar met feestdagen gelukkig niet alleen voor! Misschien is je vaste gynae en vroedvrouw wel in verlof, maar die wisselen elkaar wel af hoor. Wij zeggen dat we nie anders kunnen dan pakken hoe het komt, en ik ben superbenieuwd wanneer ons meisje ons zal komen verrassen! ☺️

4 maanden geleden

Hier ook uitgerekend voor 30 december, we nemen het hoe het komt en gaan vooral blij zijn als we ons baby'tje mogen ontmoeten 🤗. Maakt de feestdagen nog wat leuker en spannender voor ons en heel de familie 😅. Ik ga er van uit dat de zorgen tijdens de feestdagen minstens even goed zijn dan door de rest van het jaar. Komt helemaal goed!

4 maanden geleden

In het zh is er altijd iemand! En die vroedvrouwen zijn echt troopers 💞 geven elke dag hun alles voor die nieuwe leventjes. Komt dus zeker goed. Benieuwd of je 2025 zal halen! 🤩

4 maanden geleden

Hier uitgerekend op 30 december! Ben ook benieuwd of het 2024 of 2025 wordt. Over de zorg heb ik niet echt schrik, er zal minder personeel aanwezig zijn maar ook veel minder geplande operaties. :-) Het is vooral dag per dag nemen hier. Ben benieuwd!

4 maanden geleden

Spannend!!

4 maanden geleden

Ik ben uitgerekend op kerstdag, 25 december. Stiekem hoop ik ook om 1 januari te halen. Voor ons dus ook spannende feestdagen dit jaar!

4 maanden geleden

29 december! Spannend… ik vind het wel echt geen leuke datum om jarig te zijn. Jullie?

4 maanden geleden

27 december! Ben benieuwd ☺️

4 maanden geleden

Uitgerekend 30 december ben benieuwd oppas voor zoontje is al geregeld tegen die periode (zijn meter wilt het doen men schoonouders willen het ook doen ze zullen het moeten uitpluizen onder hun tegen die periode)is nog redelijk ver weg maar zal er snel zijn 🙈🥹🩷

4 maanden geleden

Hier uitgerekend voor 31 december.. hoop op een januari baby 🤭🤞

4 maanden geleden

Hier ook 30 december! Spannend! 😍

4 maanden geleden

Hier 29 december! Benieuwd of het voor december of januari zal zijn...

4 maanden geleden

Ik ben uitgerekend voor 31 december 🙈 We vinden het spannend inderdaad maar het komt hoe het komt. Alle vertrouwen in dat we toch alle zorgen krijgen in het ziekenhuis!

4 maanden geleden

26 december. Spannend 🥰

4 maanden geleden

30 december.

4 maanden geleden

Reactie op nathix

29 december! Spannend… ik vind het wel echt geen leuke datum om jarig te zi ...
Ja hetzelfde… maar ja, liever een slechte verjaardatum en een gezond kindje, toch? ☺️ wij normen voor de mop ons babietje nu Jezus 😉 en Maria haar Kerstverhaal snap ik ook ineens beter.

4 maanden geleden

Reactie op Y123

Hier uitgerekend voor 31 december.. hoop op een januari baby 🤭🤞
En waarom? ☺️

4 maanden geleden

Hier voor 25/12 uitgerekend, hoop dat hij wat vroeger komt. Ben bang voor een zware baby als hij tot 2025 wil wachten om zich te laten zien 🙈

4 maanden geleden

17december hier dus valt wel nog mee🙈

4 maanden geleden

Hier uitgerekend voor 25/12. Hoop heel erg op een kerstbaby, heb dat altijd al gewild zelfs als van toen ik een tiener was haha en obsessed was met Kerstmis en baby's. 😁🎅