10 Reacties
7 maanden geleden
Toen ik daarnet deze post voorbij zag komen, dacht ik ´nah, ik kan daar niet op antwoorden want dat maak ik niet mee.´
Well, I be damned. Ik was net een boterham aan het maken voor mijn zieke (verkoudheid) man en ik vroeg hem iets.. en hij antwoordde terug met een andere vraag, dat eigenlijk een antwoord was. Ik werd hier zo gefrustreerd van en begon gewoon te huilen. 🥲 Maar geen idee of het aan de hormonen ligt, of gewoon de stress/bezorgdheid die bij een zwangerschap komt kijken. 😂
7 maanden geleden
Reactie op Maité87
Ik ben altijd al zo emotioneel dat ik het moeilijk vind om in te schatten o ...
Ik weet niet of je naar de Mol kijkt? Ik was tranen met tuiten aan het huilen toen Bernard naar het thuisfront belde en vroeg of zijn partner hun baby´tje veel voelde schoppen in de buik. 😭 Ik was op dat moment water aan het drinken, maar kreeg het niet doorgeslikt omdat mijn keel dicht leek door het huilen. Eventjes kortsluiting in mijn hoofd! 😅
7 maanden geleden
Hier ook hetzelfde sinds begin van deze week daarom heb ik vandaag ook getest en het was licht positief mijn nod is zondag🥹 zou volgens mijn app morgen 4 weken zijn maandag bellen naar gyne voor afspraak
7 maanden geleden
Ik zag deze post net voorbijkomen en wat een gevoel van herkenbaarheid 🙈. Ik ben nu 5w2 en die emoties zijn echt zo onvoorspelbaar. Deze week beginnen wenen omdat ik echt zoveel zin had in frietjes en ze uiteindelijk totaal niet smaakten zoals ik had gehoopt. Gisteren alle sluizen open omdat mijn man gewoon een complimentje gaf. 😅
7 maanden geleden
Heb volgende week donderdag mijn eerste echo om te zien of er hartactiviteit is. Nu kwam mijn man net af met dat die datum eigenlijk toch niet lukt voor hem in verband met een opleiding die hij volgt en hij wou het een dag uitstellen. Dacht dat ik gek werd 🥴😤😭 huilen, huilen, huilen, om die ene dag. Nu wel weer kalm en we hebben er gewoon over kunnen praten maar ik schrik van hoe ik nu soms reageer 🙈