9 Reacties

5 maanden geleden

Ik had er gene bij mijn 1ste bevalling in 2021. Was spoedkeizersnede en 3 nachten in een 2 persoonskamer. Was iets van €250. Neem zeker een 2 persoonskamer zodat je uw nie blauw betaald.

5 maanden geleden

De mutualiteit dekt ook al een groot stuk, hopelijk ben je daar wel bij aangesloten?

5 maanden geleden

Reactie op roezptoez

De mutualiteit dekt ook al een groot stuk, hopelijk ben je daar wel bij aan ...
Je kan daar misschien ook vragen naar een hospitalisatieverzekering

5 maanden geleden

Reactie op DanielleVB

Je kan daar misschien ook vragen naar een hospitalisatieverzekering
Denk dat er sowieso een wachttijd is dus dat dat miss te laat is :/ maar je kan proberen.

5 maanden geleden

Reactie op roezptoez

Denk dat er sowieso een wachttijd is dus dat dat miss te laat is :/ maar je ...
Ik heb het zonet gevraagd bij de mutualiteit en daar is een wachttijd van 3 maand. Mijn uitgerekende datum is pas eind december dus gelukkig nog optijd 😓

5 maanden geleden

Bij mijn eerste zoontje ook te laat hospitalisatie verzekering had een 1persoonskamer ze hadden me gezegt dat ik nog optijd ging zijn maar dit was niet het geval heb 2nachten er geweest het was een kostelijke kamer (sindsdien aangesloten aan kliniplanplus) om dit soort misserie te vermijden

5 maanden geleden

Ik heb bij geen een van mijn bevallingen klini plan plus.. alleen klini plan.. bij de eerste was ik te laat bij de tweede was ik het vergeten aan te passen en nu is de 3de onverwachts dus heb k nog steeds geen klini plan plus.. bij de eerste had k ik een gemeenschappelijke kamer ik heb toen 90 euro moeten bijbetalen bij de 2de was het andere koek ik wou wel een privé kamer ik heb 1100 euro terug gekregen van klini plan en 700 euro uit eigen zak moeten bijbetalen.. maar dat wist ik op voorhand.. als ik nu natuurlijk mag bevallen neem ik een twee persoonskamer dan mag je toch na 2 dagen na huis..

5 maanden geleden

Hier 1 bevalling zonder hospitalisatieverzekering in 1 persoonskamer en was 1700 euro eigen opleg, daarna bevalling met hospitalisatie in 1 persoonskamer en was 150 euro eigen opleg (dat was dan vooral voor de maaltijden ed van mijn man)

5 maanden geleden

Reactie op boterham133

Ik heb het zonet gevraagd bij de mutualiteit en daar is een wachttijd van 3 ...
Kijk zeker na of je ook verzekerd bent indien je al zwanger bent op de startdatum. Sommige verzekeringen sluiten de bevalling en verblijf dan ook uit. Dit staat vaak helemaal los van de wachttijd.