11 Reacties
4 maanden geleden
Ikzelf heb dit nooit gedaan deze keer ga ik ook weer wachtte tot na de bevalling
4 maanden geleden
Ikzelf heb dit nooit gedaan deze keer ga ik ook weer wachtte tot na de beva ...
Ik heb het vorige zwangerschap ook niet gedaan.. omd k me er gewoon niet goed bij voel en nu heb k weer zo een gevoel ma langs de andere kant denk k ook iedereen zegt dat het veilig is mss overdrijf ik dan?
4 maanden geleden
Ik heb het vorige zwangerschap ook niet gedaan.. omd k me er gewoon niet go ...
Heb juist hetzelfde gevoel hierover daardoor dat ik het niet doe 😅
4 maanden geleden
Heb juist hetzelfde gevoel hierover daardoor dat ik het niet doe 😅
Ja mss moet k gewoon eens leren mijn gevoel te volgen en niet altijd na de andere kijken 🤪🤪
4 maanden geleden
Ik ben kapster, en kan je als advies geven als de kleuringen niet op de hoofdhuid komt met bijvoorbeeld een balaye of ombre dit zeker geen kwaad kan. Producten die wel op de hoofdhuid komen kunnen dus wel in contact komen met de baby… kapers die zeggen dat ze speciale producten er voor hebben zou best kunnen ik neem aan dat ze plantaardig producten bedoelen want een specifiek gamma voor vrouwen die zwanger zijn bestaat niet. Ik kan je alleen maar als tip geven komt de kleur niet op de hoofdhuid geen probleem zodra de kleuring op de hoofdhuid komt zou de kans ze kunnen inzitten dat dit ook tot bij de baby terecht kan komen. Maar die keuze is uiteraard aan de mama zelfs. 🌺🥰
4 maanden geleden
Wel ik heb het gevraagd aan de dokter en die bevestigde mij dat het allemaal niet zo een kwaad kan, ik bijvoorbeeld heb haarkleuring op basis van olieën je kan makkelijk kiezen met of zonder amonniak maar je mag bv ook gwn met die producten kuisen en dergelijke so ig dat het echt nii veel kwaad kan