14 Reacties

4 maanden geleden

Hoi hoi, ik heb voor mijn zoontje nu 2 alles geregeld via My family, positieve ervaring en altijd netjes betaald volgens afspraak. Dus nu weer alles via My Family.Maar ik denk eerlijk gezegd dat ze allemaal op hetzelfde neerkomen馃槃

4 maanden geleden

Ik heb voor parentia gekozen

4 maanden geleden

Reactie op Laylaaa-W

Hoi hoi, ik heb voor mijn zoontje nu 2 alles geregeld via My family, positi ...
Ok, top! 馃槉 Inderdaad. We gaan dat eerst aanvragen si Ik had verkeerd genoteerd. Het is het startbedrag, maar groeipakket zal dan erna komen waarschijnlijk maandelijks. Al die benamingen馃槄 merci鉂わ笍

4 maanden geleden

Ik zit voor al mijn kindjes bij FONS die zijn vrij snel en vrij correct! Maar denk dat alle kinderbijslagen wel goed zijn hoor!馃槄

4 maanden geleden

Ik FONS! Voor alle kindjes 馃槆 blij van馃憤

4 maanden geleden

Al 10 jaar bij Parentia, nooit problemen gehad

4 maanden geleden

Hier bij parentia nooit problemen gehad馃檪

4 maanden geleden

Ik stelde een variant van deze vraag op het forum en heb hierdoor voor Infino gekozen 馃槉. Die planten een boom per aanvraag van het startbedrag, hebben bij hun waarden ook inclusiviteit en duurzaamheid vermeld 馃槉.

4 maanden geleden

Wij hebben Parentia gekozen. Maar kan blijkbaar de aanvraag pas vervolledigen eens de zwangerschap 6 maanden is.

4 maanden geleden

Wij zitten bij Myfamily, maar voornamelijk omdat onze zelfstandige activiteit ook bij Xerius is aangesloten (myfamily is onderdeel van Xerius). Dus dat ik gewoon makkelijk.

4 maanden geleden

Reactie op Laura0212

Wij zitten bij Myfamily, maar voornamelijk omdat onze zelfstandige activite ...
Maakt dat echt veel uit? Zit ook bij Xerius voor mijn zelfstandige activiteit maar dat staat toch los van elkaar?

4 maanden geleden

Reactie op roezptoez

Maakt dat echt veel uit? Zit ook bij Xerius voor mijn zelfstandige activite ...
Nee was gewoon voor het gemak hoor. Dat geeft geen extra voordelen en is sowieso geen verplichting ofzo.

4 maanden geleden

Wij hebben my family. Maar vooral op basis van hun finalen gedaan. Moest het zijn dat je toch echt eens tot bij hen moet gaan, we niet half het land moeten doorkruisen. Maar normaal moet je er nooit echt naar toe 馃榾

3 maanden geleden

Wij hebben al 4 jaar Infino. Nog altijd zeer tevreden.