Lieve Mama's,
Welke instantie neem je het best voor de aanvraag van het groeipakket? Ik zie op verschillende websites verschillen i.v.m dienstverlening en uitbetaling. Er zijn er zoveel.
We willen daar eigenlijk niet te lang op wachten 馃槄
Alvast bedankt
Hoi hoi, ik heb voor mijn zoontje nu 2 alles geregeld via My family, positieve ervaring en altijd netjes betaald volgens afspraak. Dus nu weer alles via My Family.Maar ik denk eerlijk gezegd dat ze allemaal op hetzelfde neerkomen馃槃
Hoi hoi, ik heb voor mijn zoontje nu 2 alles geregeld via My family, positi ...
Ok, top! 馃槉 Inderdaad. We gaan dat eerst aanvragen si Ik had verkeerd genoteerd. Het is het startbedrag, maar groeipakket zal dan erna komen waarschijnlijk maandelijks. Al die benamingen馃槄 merci鉂わ笍
Ik stelde een variant van deze vraag op het forum en heb hierdoor voor Infino gekozen 馃槉. Die planten een boom per aanvraag van het startbedrag, hebben bij hun waarden ook inclusiviteit en duurzaamheid vermeld 馃槉.
Wij zitten bij Myfamily, maar voornamelijk omdat onze zelfstandige activiteit ook bij Xerius is aangesloten (myfamily is onderdeel van Xerius). Dus dat ik gewoon makkelijk.
Wij hebben my family. Maar vooral op basis van hun finalen gedaan. Moest het zijn dat je toch echt eens tot bij hen moet gaan, we niet half het land moeten doorkruisen. Maar normaal moet je er nooit echt naar toe 馃榾