29 Reacties

5 maanden geleden

2 meisjes over here! 🩷🩷✨ En alles gaat heel erg goed met hen🥰

5 maanden geleden

Gisteren NIPT laten uitvoeren.. maar dit is voor mijn partner.. zelf wil ik niet weten wat het geslacht zal zijn.. 🤗 Of toch niet NU direct.. miss op 7 maanden ofzo 😆

5 maanden geleden

Ik heb vandaag ook de nipt gedaan!!! Maar aan de nub te zien denk ik dat het weer een meisje word bij ons! Volgende week zullen we het zeker weten zo spannend😍

5 maanden geleden

Reactie op YanaDS

2 meisjes over here! 🩷🩷✨ En alles gaat heel erg goed met hen🥰
Zo leuk🥹💗💗💗💗

5 maanden geleden

Reactie op Baby VW

Gisteren NIPT laten uitvoeren.. maar dit is voor mijn partner.. zelf wil ik ...
Oh wauw, ik zou dat echt niet kunnen zo lang wachten nog... Chapeau 🤞🏼🙈

5 maanden geleden

Zo leuk🥹💗💗💗💗
Ja echt een droom voor ons! De naampjes staan al vast 🥰🩷✨

5 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Oh wauw, ik zou dat echt niet kunnen zo lang wachten nog... Chapeau 🤞🏼🙈
Als het maar gezond en gelukkig is.. dan is het voor mij allemaal goed .. En ben zowizo niet voor roze voor een meisje en blauw voor een jongen.. dus de inrichting en kleertjes kunnen we ook al wel kopen 😊

5 maanden geleden

Zo leuk om te lezen dat de tijd gekomen is om het geslacht te kennen. 😍 Ik zal wat extra moeten wachten. Wegens dat er deze week geen plaats was voor een afspraak kan ik pas volgende week donderdag gaan voor mijn 2de echo en nipt. Ben dan 13+1 week. Hopelijk is het erna niet te lang wachten op de uitslag. Nu ik dit bij jullie begin te lezen groeit bij mij de nieuwsgierigheid 😂

5 maanden geleden

Reactie op Shirley91

Zo leuk om te lezen dat de tijd gekomen is om het geslacht te kennen. 😍 I ...
Ik was gisteren ook al 13w. en 3 dagen toen ik gisteren mijn NIPT deed.. mijn partner ook maar aan het zagen heel de tijd van alee waarom kunnen we nu niet vroeger 😂😂 Die staat te popelen!! haha

5 maanden geleden

Reactie op Baby VW

Als het maar gezond en gelukkig is.. dan is het voor mij allemaal goed .. E ...
Klopt!! Mijn lievelingskleur is persoonlijk lichtblauw, dus mijn meisjes gaan ook gewoon blauw dragen etc 😝 en de slaapkamer is thema wolken (omdat we in de wolken zijn!, nee nee mopje) omdat we zachte kleuren willen gebruiken en decoratie details van wolkjes zullen gebruiken

5 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Ja echt een droom voor ons! De naampjes staan al vast 🥰🩷✨
Ja snap ik is echt zo mooi! Geniet van het mooie nieuws en voor je het weet zijn de meisjes al daar want het gaat echt super snel hoor!🩷

5 maanden geleden

Ja snap ik is echt zo mooi! Geniet van het mooie nieuws en voor je het weet ...
Ja klopt! Genieten doen we zeker en vast 🩷✨

5 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Klopt!! Mijn lievelingskleur is persoonlijk lichtblauw, dus mijn meisjes g ...
Jha en ik denk ook.. (Zie ik toch bij mijn broers/zussen.. ) de kindjes verandere zo vaak van kamerdecoratie en thema.. Ik zei tegen mijn partner laten we in het begin maar ni TE zot doen.. moeten nog vaak genoeg gaan schildere of behangen wss 😂

5 maanden geleden

Reactie op Baby VW

Jha en ik denk ook.. (Zie ik toch bij mijn broers/zussen.. ) de kindjes ver ...
Klopt! Hahaha ze groeien snel overal uit he hahaha

5 maanden geleden

Reactie op Baby VW

Ik was gisteren ook al 13w. en 3 dagen toen ik gisteren mijn NIPT deed.. mi ...
Het is lang wachten inderdaad. Ook voor de partners. Eerste echo was op 8weken 5 dagen dus begint nu toch wel lang te duren. Mijn partner zei gisteren dat als de uitslag binnenkomt ik het niet mag opendoen tot hij savonds thuis is. Ik kan echt niet beloven dat ik al niet ga spieken 😂 al denk ik soms kan me niet schelen wat het gaat zijn ik wil gewoon de 2de echo om zeker te zijn dat het nog gegroeid is en alles eruit ziet zoals zou moeten zijn. Vind het niet weten of alles oke is het moeilijkste. Aangezien je de baby nog niet voelt denk ik soms leeft de baby nog? 🙈

5 maanden geleden

Reactie op Shirley91

Het is lang wachten inderdaad. Ook voor de partners. Eerste echo was op 8 ...
bij ons idd het zelfde! 1e echo op 8w 3d en de volgende was pas gisteren... Nu weer 4 weken wachten tot de volgende babydate.. Een maand heeft nog nooit zo lang aangevoeld in mijn leven 😊 En als we dan eenmaal op tafel lagen bij de dr. gaat het allemaal zoo snel 🥲😁

5 maanden geleden

Reactie op Baby VW

bij ons idd het zelfde! 1e echo op 8w 3d en de volgende was pas gisteren... ...
Oh ja. De maand duurt zo lang maar toch gaat het ook snel vind ik. Lijkt alsof je pas weet dat je zwanger bent en hup eerste 3 maanden zijn al om. Maar zo jammer dat je hele maand uitkijkt dan 5 minuten je baby ziet en dan weer zolang wachten. Zou nu willen dat ik zelf gynaecoloog was, ik zou elke dag op mijn eigen tafel liggen om te kijken denk ik 😂

5 maanden geleden

Reactie op Baby VW

bij ons idd het zelfde! 1e echo op 8w 3d en de volgende was pas gisteren... ...
En hopelijk moet jij niet te lang wachten op de uitslag. Heeft de gynaecoloog een voorspelling van geslacht kunnen doen eigenlijk?

5 maanden geleden

Reactie op Shirley91

En hopelijk moet jij niet te lang wachten op de uitslag. Heeft de gynaecolo ...
In onze dossier staat er dat mama (ik) het niet wil weten.. dus daar wordt niet over gesproken 😊 .. We moeten nu een 2tal weken wachten op de uitslag zeiden ze.. wordt per mail dan opgestuurd naar mijn partner.

5 maanden geleden

Reactie op Baby VW

In onze dossier staat er dat mama (ik) het niet wil weten.. dus daar wordt ...
Ooh je wilt het nog niet weten 😀 2 weken is best lang wel, zal je partner nog wat geduld moeten oefenen. Amaai ik zou het niet kunnen om het niet te weten. Ook de familie staat te wachten om het te weten. Wij zijn thuis met 4 meisjes. Mijn 3 zussen hebben al kinderen en allemaal meisjes. Behalve de kleinste is dan toch een jongetje. Nu hoopt heel de familie op nog een jongetje zodat mijn neefje wat versterking krijgt tussen al die dames 😂