9 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb heel mijn zwangerschap door gel/acryl nagels gehad nooit iets van gemerkt da het schadelijj is enige wat ik merk is iets sneller afbreken door de hormonen

3 maanden geleden

Ik heb ook gelnagels. Zie er geen probleem in.. tis 1 keer per maand

3 maanden geleden

Ik laat mijn nagels al 8 jaar doen, wat ik nu merk is dat ze sneller uitgroeien. Wat ook kan is dat je nagels een vettigere laag hebben waardoor ze minder goed gelnagels kunnen vasthouden of sneller afbreken door vitamine tekort. De meeste gebruiken ook een afzuigsysteem waardoor de stof die vrijkomt als je u oude nagels laat afvijlen, deze direct in het afzuigsysteem terecht komen. Ik zou er gewoon van genieten 🙈

3 maanden geleden

Is totaal niet erg. Ik heb ook altijd gelnagels. Alleen in het ziekenhuis als je gaat bevallen moet je eens vragen of ze dat oké vinden want in sommige niet want die moeten zo’n dinge aan u vinger doen voor hartslag

3 maanden geleden

Reactie op 🥰🥰❤️❤️

Is totaal niet erg. Ik heb ook altijd gelnagels. Alleen in het ziekenhuis a ...
Dankjewel! Zou geen al te lange doen de maand ervoor!

3 maanden geleden

Ik ook niet, ik ben normaal iets langer gewend. Maar ga wel wat korter doen tegen dat de baby er is.

3 maanden geleden

Nagelstyliste hier! Indien je voor je zwangerschap nooit problemen hebt ervaren mag dit zeker! Let wel op dat door de hormoonverandering de hechting minder kan zijn dan voordien… maar met goede producten heb je zelden problemen hiermee ;)

3 maanden geleden

Ik heb gans de tijd nagels laten zetten 😅

3 maanden geleden

Ik ben zwanger en nagelstyliste en mag van de gynaecoloog gewoon werken 😂👌🏼