8 Reacties

5 maanden geleden

Ik nam het tot 12 weken. Dit heb ik ook zo meegekregen van mijn huisarts & gynaecoloog.

5 maanden geleden

Mijn gynae zei tegen mij: enkel foliumzuur? doornemen tot en met w12 en dan overschakelen op vitamines (na bloedtest op tekorten). Als je al (bv) omnibionta pronatal ofzo nam mag je die de hele zwangerschap doornemen. Ik neem een ander soort met vanalles in (foliumzuur, calcum, vit D,...) dus ik neem ze door.

5 maanden geleden

Ik ook enkel 1ste trimester. Gyne zei dat ik na foliumzuur gewoon bij de apotheek zwangerschapsvitamientjes kan gaann halen

5 maanden geleden

Ik mocht ook op 13 weken stoppen van gynaecoloog. Neem nu omnibionta maar zit daar ook nog foliumzuur in.

5 maanden geleden

Er was hier al eens een topic, is afhankelijk van gynaecoloog… kan je zoeken via zoekfunctie. ik ben van folavit 4mg naar omnibionta gegaan

5 maanden geleden

Ik denk dat het er wat vanaf hangt of je het in een multivitamine neemt of niet en van gynaecoloog tot gynaecoloog. Ik neem de omnibionta pronatal+ (waar dus ook foliumzuur in zit) en het kan helemaal geen kwaad om dit tot het einde van de zwangerschap te nemen. 😊 Als je twijfelt, vraag je best gewoon raad aan je vroedvrouw/ gynaecoloog, nog altijd de beste bron voor info! 😜

5 maanden geleden

Ik mocht er na mijn 12 weken echo mee stoppen van de gynecoloog

5 maanden geleden

Gewoon ter info