19 Reacties

3 maanden geleden

Ik zou mij daar ook rot aan ergeren!!! Wtf. Sommige mensen zijn zo goed in commentaar geven op anderen maar zouden beter eens naar zichzelf kijken... En hoezo is zij weg met die maxi cosi en isofix?!

3 maanden geleden

Ken de frustraties hier juist hetzelfde probleem en dacht ook eerst van misschien overdrijf ik maar als ik dit aan een vriendin of andere familieleden vertel snappen ze mij en zeggen ze dat ook van minder van aantrekken. Maar is soms makkelijker gezegd dan gedaan Nu zeker met de hormonen🫣

3 maanden geleden

Reactie op roezptoez

Ik zou mij daar ook rot aan ergeren!!! Wtf. Sommige mensen zijn zo goed in ...
Ik had die van een familievriend overgenomen, ook omdat deze superverzorgd was nog, en wou deze graag bij mijn ouders omdat dit geen draaibare is en ik wel zo eentje wil bij ons. Maar mijn mama zei "wij zullen die isofix en MC en autostoel wel betalen". Had al park enzo betaald. En mijn schoonzus is nu met die isofix en MC weg voor bij hun..

3 maanden geleden

Reactie op lotje1994

Ik had die van een familievriend overgenomen, ook omdat deze superverzorgd ...
Ik vind dat echt niet oké. Dat ze eens hun eigen dingen fixt... Zit jij wel je moeite daarin te steken om dat te regelen enzo... Respectloos 🙃

3 maanden geleden

Reactie op roezptoez

Ik vind dat echt niet oké. Dat ze eens hun eigen dingen fixt... Zit jij wel ...
Ja dat vond ik nu ook. Konden mijn mama en ik terug opzoek voor bij hun.. Ik dacht eerst echt dat ik overdreef om hier wat ambetant om te zijn. Ik heb natuurlijk wel niets gezegd hiervan om ruzie of discussie te vermijden, maar zat er wel mee

3 maanden geleden

Oh jeetje! Mijn bloed kookt al van het te lezen 🤭🤭 ik denk dat ik me ook zo zou voelen… kan je er niet eens met haar over praten? Samen terrasje doen ofz en het eens laten vallen?

3 maanden geleden

Reactie op Justine96

Oh jeetje! Mijn bloed kookt al van het te lezen 🤭🤭 ik denk dat ik me ook ...
Ik weet niet of ik dat zie zitten, zij heeft altijd al een grote mond gehad en daar kan ik niet tegenop. 😂 Zij uit altijd haar mening, ook als er niet om gevraagd wordt, zo ook onlangs over waar ik onze geboortelijst wil leggen, moest ik oppassen want dit en dat was slecht had ze al gehoord.

3 maanden geleden

Reactie op lotje1994

Ja dat vond ik nu ook. Konden mijn mama en ik terug opzoek voor bij hun.. I ...
Dat begrijp ik wel. Maar je gevoel vind ik zeker terecht. Ik ben dan het type mens dat daar wel eens stevig over durft uithalen 🙈

3 maanden geleden

Reactie op lotje1994

Ik weet niet of ik dat zie zitten, zij heeft altijd al een grote mond gehad ...
Ik zou mij persoonlijk dan ook niemeer inhouden en zelf alles wat afblokken. Hou alles voor je ouders ook zelf nog bij, en haar niet meer te veel vertellen… 🤭

3 maanden geleden

Je bent zeker niet de dramaqueen. Mensen geven heel veel commentaar zo let daar niet teveel op. Ookal hebben je ouders betaald het was wel van jullie, zo ze moeten in de eerste plek overlegd hebben met jou en u vriend. Ik begrijp dat je u zo voelt, heeft niks met je hormonen te maken. Zou ook zo voelen Heb je al met iemand anders over gepraat bv je vriend of jou ouders

3 maanden geleden

Wat Justine hierboven zegt; voorlopig alle spullen bij jou houden en haar er niets van zeggen. Vrees dat ze anders met nog een paar spullen zal gaan lopen.. Wat een irritant mens; commentaar geven op jou omdat je het vertelt om 6w, maar dan wel zelf op 10w een hele kamer klaar hebben. Is ze nog aan het wachten op haar NIPT? Anders moet je haar dan even er aan herinneren dat ze ´voorzichtig blij moeten zijn en nog wat best afwachten met aankopen van andere spullen, want ja, je weet maar nooit wat er uit de NIPt komt. Misschien was het nog geen goed idee om nu al een kamer te kopen´. Dat is misschien gemeen, maar zij deed dat ook bij jou en op dat vlak ben ik echt petty. 🤷🏻‍♀️ Maar wel goed acteren zodat jouw bezorgdheid echt lijkt. 😅

3 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Wat Justine hierboven zegt; voorlopig alle spullen bij jou houden en haar e ...
Toen ze de foto's van hun kinderkamer in de familiegroep op Messenger zette, heb ik er wel iets op gereageerd van "amai en ik krijg onder mijn voeten dat ik te vroeg dingen koop en ik ben 20weken". Ze moeten de nipt nog doen deze week, ze is morgen pas 12weken. Toen ik aan het bellen was met mijn broer deze week omdat hij vroeg hoe het met mij ging, ging het gesprek over dat we een naam gekozen hadden, en dan kwam de reactie "wij hebben nog geen naam" en zei ik ook terug "ja je weet nog niet eens wat het is". Nadien kwam ook de commentaar van de geboortelijst zoals ik hier reeds geschreven had. 😅 Mss wat botte antwoorden maar kon het niet laten. Ik ben zo blij dat jullie me gelijk geven, mijn vriend zei dat ik er te veel spel van maakte

3 maanden geleden

Reactie op 🥰🥰❤️❤️

Je bent zeker niet de dramaqueen. Mensen geven heel veel commentaar zo let ...
Tegen mijn mama heb ik het wel gezegd wat ik ervan vond en ergens geeft ze me wel gelijk, maar zij wil natuurlijk de kerk in het midden houden en zowel voor mijn kant als mijn broer zijn kant goed doen

3 maanden geleden

Reactie op Justine96

Ik zou mij persoonlijk dan ook niemeer inhouden en zelf alles wat afblokken ...
Ja dat ga ik doen denk ik. Er staan nog spullen die ik betaalt heb bij mijn ouders dus ik heb ook tegen mijn mama gezegd "zie dat ze dat niet meepakt want dat is van mij" (vb. stomer/blender overgekocht van die familievriend ook). Hetgene mij ook stoort is dat ze voor de spullem voor bij mijn ouders niets wil bijleggen of de kosten met ons delen, maar dat zowel zij als haar toekomstig kindje er wel gebruik van gaan maken als het bij mijn ouders is (park en toebehoren, speelmat, verzorgingskussen met hoezen..)

3 maanden geleden

Reactie op lotje1994

Ja dat ga ik doen denk ik. Er staan nog spullen die ik betaalt heb bij mijn ...
Ofwel die spullen gewoon meenemen naar je ouders als jouw kindje komt en dan terug meenemen naar huis… fair is fair, ‘t is wat omslachtig, maar zo gaat ze er misschien eens bij stilstaan 🤭

3 maanden geleden

Reactie op lotje1994

Tegen mijn mama heb ik het wel gezegd wat ik ervan vond en ergens geeft ze ...
Das goed dat je met haar heb kunnen praten erover. Maar snap ook wel dat ze er niet tussen wilt zitten. Maar heb gelezen wat een andere mama had gezegd en misschien inderdaad kan je die elke keer meenemen als je er naar toe gaat. Zo gaan ze het zeker wel leren.

3 maanden geleden

Bedankt allemaal voor de reacties! Doet me deugd om te lezen dat ik wel degelijk gelijk heb om dit niet leuk te vinden.

3 maanden geleden

Even een update: Ik heb het met mijn broer eens voorzichtig besproken en hij gaat nu wel bijleggen voor spulletjes, dus ik ben blij dat er toch iemand redelijk is 😊 bedankt om naar mijn gezaag te luisteren iedereen 😅🥰🥰

3 maanden geleden

Reactie op lotje1994

Even een update: Ik heb het met mijn broer eens voorzichtig besproken en hi ...
Super! Echt goed dat je er met je broer over kon praten, anders zou dat alleen voor opgekropte woede zorgen. Wat je best kan missen tijdens de zwangerschap (de hormonen maken het al zwaar genoeg). ☺️