Wat nemen jullie voor de misselijkheid.
Ik ben nu 5wen5d en sedert gisteren is het niet te doen. Ik hou in de voormiddag niks binnen en in de namiddag ben ik eventjes beter maar tegen de avond terug zo misselijk of iets. Zelfs de geuren kan ik niet verdragen.... neem nu primperan maar doet niet veel heb ik de indruk....
Hier ook extreem misselijk!!
:-( Ik kreeg van dokter reeds Primperan voorgeschreven, maar dit lijkt voor mii niet te werken. Ik ben zo misselijk dat ik niet in slaap geraak of er zelfs wakker van word. Als iemand tips heeft, shoot! :-)
Ik ben hiervoor binnengekomen in het ziekenhuis, je moet opletten dat je niet uitgedroogd geraakt. Als je last hebt van sufheid/veel slapen, veel braken, weinig plassen… zou het wel eens hyeremesis kunnen zijn en dan is het misschien wel interessant om langs het ziekenhuis te gaan
Ik ben hiervoor binnengekomen in het ziekenhuis, je moet opletten dat je ni ...
Enorm misselijk hier, maar wel zonder braken, gelukkig! Wel enorm moe, maar is gevolg van te weinig slaap door misselijkheid ook denk ik. Veel beterschap daar!
Primperan siroop helpt ook echt heel goed tegen de misselijkheid! Mag je ook gewoon bijnemen naast navalit. Helpt mij toch op de been 🙏 zonder beiden hang ik gewoon de hele tijd boven de wc... 😢 En droge crackers eten de hele dag door helpt ook écht !
Zijn er hier ook vrouwen die hele dag kotsmisselijk zijn en veel moeten kokhalzen maar net niet moeten overgeven?? Want ik lees vaak dat vrouwen vaak boven de wc hangen maar das bij mij niet het geval maar wel extreem misselijk.. krijg je daar ook iets voor of is dat alleen als je overgeeft?
Hoe doen jullie dit met jullie werk?? Ik moet straks vertrekken en voel me echt niet goed. Huisarts had me maar 1 dag gegeven. Heb al 3 keer overgegeven vandaag....