20 Reacties

7 maanden geleden

Je moet aan jouw dokter Navalit vragen, speciaal voor zwangerschapsmisselijkheid! Maar enkel op voorschrift.

7 maanden geleden

Reactie op HanckChar

Je moet aan jouw dokter Navalit vragen, speciaal voor zwangerschapsmisselij ...
Denk morgen te bellen naar de huisarts voor afspraak. Zie het ook niet echt zitten om zo te gaan werken. Sta in de zorg...

7 maanden geleden

Hier ook extreem misselijk!! :-( Ik kreeg van dokter reeds Primperan voorgeschreven, maar dit lijkt voor mii niet te werken. Ik ben zo misselijk dat ik niet in slaap geraak of er zelfs wakker van word. Als iemand tips heeft, shoot! :-)

7 maanden geleden

Ik ben hiervoor binnengekomen in het ziekenhuis, je moet opletten dat je niet uitgedroogd geraakt. Als je last hebt van sufheid/veel slapen, veel braken, weinig plassen… zou het wel eens hyeremesis kunnen zijn en dan is het misschien wel interessant om langs het ziekenhuis te gaan

7 maanden geleden

Reactie op elighes

Ik ben hiervoor binnengekomen in het ziekenhuis, je moet opletten dat je ni ...
Enorm misselijk hier, maar wel zonder braken, gelukkig! Wel enorm moe, maar is gevolg van te weinig slaap door misselijkheid ook denk ik. Veel beterschap daar!

7 maanden geleden

Net terug van dokter en kreeg nu Navalit voorgeschreven. Fingers crossed dat dit helpt!

7 maanden geleden

Reactie op noomie1996

Net terug van dokter en kreeg nu Navalit voorgeschreven. Fingers crossed da ...
Ik ook deze middag geweest en kreeg ook navalit ben idd benieuwd of ik daar mee geholpen ga zijn want moet wel werken...

7 maanden geleden

Navalit hielp bij mij niet, heb hier ook erge last van gehad en opnieuw nu en wat een ´wondermiddel´ is, is gemberthee

7 maanden geleden

Primperan siroop helpt ook echt heel goed tegen de misselijkheid! Mag je ook gewoon bijnemen naast navalit. Helpt mij toch op de been 🙏 zonder beiden hang ik gewoon de hele tijd boven de wc... 😢 En droge crackers eten de hele dag door helpt ook écht !

7 maanden geleden

Zijn er hier ook vrouwen die hele dag kotsmisselijk zijn en veel moeten kokhalzen maar net niet moeten overgeven?? Want ik lees vaak dat vrouwen vaak boven de wc hangen maar das bij mij niet het geval maar wel extreem misselijk.. krijg je daar ook iets voor of is dat alleen als je overgeeft?

7 maanden geleden

Hey iedereen, ik gebruik sinds kort ook Navalit maar merk dat ik me er wel enorm suf en moe doorvoel. Nog iemand hier last van?

7 maanden geleden

Zijn er hier ook vrouwen die hele dag kotsmisselijk zijn en veel moeten kok ...
Ik had dit ook. Voortdurend het gevoel dat ik moest kosten, maar komt net niet zover. Met Navalit een stuk beter..

7 maanden geleden

Reactie op Joellemes1996

Hey iedereen, ik gebruik sinds kort ook Navalit maar merk dat ik me er wel ...
Ik voelde me al heel moe en sliep al serieuze dutjes, dus merk dit verschil zelf niet. Heb dit wel nog gelezen op dit forum.

7 maanden geleden

Zijn er hier ook vrouwen die hele dag kotsmisselijk zijn en veel moeten kok ...
Dit heb ik momenteel ook heel erg! Extreem misselijk, maar niet moeten overgeven.

7 maanden geleden

Hoe doen jullie dit met jullie werk?? Ik moet straks vertrekken en voel me echt niet goed. Huisarts had me maar 1 dag gegeven. Heb al 3 keer overgegeven vandaag....

7 maanden geleden

Reactie op Hanaadddd

Dit heb ik momenteel ook heel erg! Extreem misselijk, maar niet moeten over ...
Vreselijk e! 🥺🥺

7 maanden geleden

Reactie op AnkeX

Hoe doen jullie dit met jullie werk?? Ik moet straks vertrekken en voel me ...
Ik zit momenteel een weekje thuis 😅

7 maanden geleden

Reactie op elighes

Ik zit momenteel een weekje thuis 😅
Ik kreeg 1 dag 🙈

7 maanden geleden

Reactie op AnkeX

Ik kreeg 1 dag 🙈
Mijn huisarts is bereid me zo lang thuis te schrijven als ik nodig vind dus daarvoor heb ik wel een goeie huisarts

7 maanden geleden

Reactie op elighes

Mijn huisarts is bereid me zo lang thuis te schrijven als ik nodig vind dus ...
Ik precies niet 🙈 maar we slaan er ons door op de tanden bijten zeker....