11 Reacties

4 maanden geleden

Ik ben nu ook in de fase waarin ik eerder dik lijk dan zwanger, en geen van mijn kleren passen nog + INEENS beslissen alle winkels om enkel nog online hun materniteit te verkopen en ik wil die dingen echt wel eens kunnen passen eerst... dus die onzekerheid komt er nog eens bij en helpt ook niet 🫠

4 maanden geleden

Know the feeling. Meeste (vervelende) kwaaltjes zijn de deur uit maar huilen kan ik momenteel als de beste.. Soms vind ik mezelf mooi zwanger en andere momenten past geen enkele outfit mij omdat het lijkt of ik er bijloop als een aardappelzak 🤷🏾‍♀️ Mijn vriend doet echt zijn best om me te troosten, eten te maken en te zeggen dat het goedkomt en dat helpt zeker en vast wel. Ik merk ook dat ik hard toeleef naar de volgende echo. “Zou alles oké zijn?” “Wat als de baby niet gegroeid is?” Etc.. ik zou elke dag een echo willen laten nemen om het hartje te horen kloppen maar dat kan uiteraard niet 🫣 Op vlak van kleding hetzelfde.. hoezo bieden zo weinig winkels fysiek zwangerschapskleding aan?? Alles online bestellen zie ik ook niet zitten 😮‍💨 dus als iemand tips heeft voor een goede winkel, let me know. Je bent dus niet alleen & nu voel ik me ook niet compleet “abnormaal “. Hormonen zullen zeker en vast ook een grote rol spelen. 😌

4 maanden geleden

16+2w en net geweend bij een stuk dat ik nog nooit heb geweend bij Step Up 3D 😅 en ik heb die film al miljoenen keren gezien 🤣 Ook qua kledij begin ik het lastig te vinden. Heb maar een paar stuks die me echt gemakkelijk/goed zitten en ben het soms beu om tussen die te wisselen. In Brugge verkoopt er geen enkele winkel nog zwangerschapskleding. Denk binnenkort eens naar Oostende te gaan (de h&m en c&a zouden daar nog een hele afdeling hebben). Maar voorlopig zal ik enkele stuks (lees: 3 stuks want vind ook niet echt mijn ding, wil het nadien ook nog kunnen dragen) kopen via zalando. Op het einde van de solden doet zalando altijd een grotere korting bovenop de korting en dan ga ik al enkele winterkleedjes en truien kopen voor de rest van me zwangerschap.

4 maanden geleden

Reactie op HanckChar

Ik ben nu ook in de fase waarin ik eerder dik lijk dan zwanger, en geen van ...
Bij c&a kan je het in de winkel laten toekomen en eerst passen 🥰

4 maanden geleden

Reactie op Justine96

Bij c&a kan je het in de winkel laten toekomen en eerst passen 🥰
Echt? Ooh goed! Dat ga ik dan ook al eens proberen. 😍

4 maanden geleden

Reactie op Laurah5

16+2w en net geweend bij een stuk dat ik nog nooit heb geweend bij Step Up ...
C&A Oostende: enkel online H&M Oostende: iets van aanbod, maar behalve ondergoed vond ik er niets.

4 maanden geleden

Ik merk dat ik jaloers en bezorgder ben als mijn partner weggaat zonder mij. Niet zo fijn voor mijn partner, maar evenmin voor mij. 😅 Voordien had ik er geen moeite mee dat we afzonderlijk iets gingen drinken, maar doordat ik zelf veel last van misselijkheid +braken+ vermoeidheid, heb ik goed als geen sociaal leven gehad de afgelopen weken.. terwijl mijn man wel gezellig op café iets kon gaan drinken of naar een festival gaan. Dus daar was ik wel jaloers op en dan (hoe kan het ook anders met al deze hormonen) werd ik lastig op hem. 🙃 Bezorgd: wat als hem iets overkomt en ik alleen kom te staan met ons kleintje? Echt van die vreemde gedachten die anders niet in me zouden opkomen, uit gaan van het ergste. 🥴

4 maanden geleden

Reactie op Sterrenmannetje

C&A Oostende: enkel online H&M Oostende: iets van aanbod, maar beha ...
Echt? Oké, dan is het niet de moeite dat ik zou gaan. In Brugge zeiden ze dat Oostende nog een aanbod hadden. Ik ging vanmiddag gaan..

4 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Ik merk dat ik jaloers en bezorgder ben als mijn partner weggaat zonder mij ...
Ja die laatste gedachte heb ik oolk veel meer! Gisteren moest mijn vriend voor het werk 1,5u ergens naartoe rijden, en terwijl ik daar normaal totaal niet mee bezig ben had ik nu ook echt zoiets van rij aub voorzichtig, goe kijken, ni te rap,... 😅😂

4 maanden geleden

Je bent niet alleen.. mijn emoties zijn ook heeeeeeeel hevig.. het ene moment ben ik vrolijk een liedje in de auto aant zingen het andere moment begin ik gewoon te huilen uit het niets.. in 2 sec tijd van blij naar verdrietig zonder echt een reden.. ben ook extreem angstig uit het niks( heb er wel al zowieso problemen mee) maar merk dat het door de zwangerschap nog extra zwaar is!! Je kunt echt de schuld geven aan de hormonen hoor🥰

4 maanden geleden

Ongelofelijk inderdaad dat wenen...en dit bij het minste. Zelfs op mijn werk toen het al teveel werd...even verschoten dan. 🙈 Ik dacht...oef dat eerste trimester is voorbij...dat emotioneel zijn zal nu wel beteren...no way...Het is nog zo. Mijn vriend doet ook alles wat hij kan. Soms kom ik thui. Zie ik hem...en lopen de tranen...en ik kan soms niet zeggen waarom.😅Zoals ik hier lees...in aantal sec kan dat veranderen. Mega raar. Amai die hormonen. We're all in this together. Dikke knuffel❤️