64 Reacties
6 maanden geleden
Wij zonet onze eerste echo achter de rug. Een duidelijk vruchtje te zien op de juiste plaats. Ik ben nu 8w3d en uitgerekend voor 15 dec. Vruchtje is 1,7 cm en hartslag van 170 was heel duidelijk te horen. Een traantje van geluk gevloeid bij het horen van de hartslag...
6 maanden geleden
Reactie op KATTTTT
Ik heb er al 4 achter de rug. De volgende is met de NIP test op 22 mei 🥰
Dan lopen wij heel gelijk, ik heb de mijne op 24 mei! Spannend hè 🥰
6 maanden geleden
Ik heb 2 weken geleden mijn eerste echo gehad. Was toen 8w3d. Alles oké 🥰 ik ben uitgerekend voor 3/12. Nu wel geen afspraken meer tot mijn 12 weken echo, die laatste 2 weken duren lang! 😅
6 maanden geleden
Door wat bloedverlies een extra controle gelukkig alles in orde met ons kleintje 7w nu
6 maanden geleden
Door herhaaldelijk bruin bloedverlies van deze week een extra echo gehad vandaag (9w). Zoveel veranderd en een wel heel beweeglijk vruchtje mogen zien. Armpjes en beentjes waren druk aan het bewegen 🏋🏻♂️ Bruinverlies was te verklaren door vocht die ze zag zitten waar het ingenesteld was. Toch wel een geruststelling dat het een uitleg kreeg en dat al die misselijkheid voorlopig niet voor niks is 🙊
6 maanden geleden
Gisteren extra controle gehad ben van de vroedvrouwen direct langst spoed moeten gaan (helder rood bloed verlies) was met een bang hartje zitten tot de echo, maar alles is oké het hartje klopte nog en we zagen het nog goed bewegen zit nog veilig heeft zelf geen last van die bloeding gehad zei de gyne hij vermoed ook dat het vanachter de placenta komt maar weet hij niet zeker dus nu moet ik terug utrogestan nemen 3x/dag nemen. We zijn nu terug verplaatst naar 30/12/24 🥹🌈🤍
6 maanden geleden
Reactie op Onseerstewondertje
Hier ook een echo gehad vandaag 11+2 🥰
Proficiat! Speciaal hè 🥹
Wij zijn trouwens even lang zwanger, met 1 dagje verschil! 🥰
6 maanden geleden
Hier gisteren 11+2 🥹💖 kleine bleef geen seconde stilliggen en draaide alle kanten op! We hebben ooit al zo is een gelijkaardige echo gehad waar de baby van hier naar daar ging constant, van de tweede zus 🥹💖 zo mooi om te zien!!
6 maanden geleden
Reactie op Laurah5
Eentje is gestopt met groeien en geen kloppend hartje meer. Vruchtje zit we ...
Idem bij mij