64 Reacties

6 maanden geleden

De mijne afgelopen week gehad

6 maanden geleden

7w

6 maanden geleden

🥰

6 maanden geleden

Ik had mijn eerste echo op 30 april ☺️

6 maanden geleden

De mijne straks om 10u15 🥰

6 maanden geleden

Ik vind het eigenlijk wel tof dat we allemaal voor december zijn uitgerekend, maar dat de eerste helft van december en 2de helft december toch zo verschillend zijn van elkaar. Dat toont hoe snel er veranderingen gebeuren bij onze kleintjes en waarom er over weken wordt gesproken ipv maanden. 🥰 Een deel van ons zal (eind) deze maand al haar NIPT doen, een deel krijgt nog die eerst echo. En dat terwijl we allemaal voor december zijn. Hoe mooi en wonderbaarlijk, toch! 🤗 Amai, ik kan daar zo onder de indruk van zijn. Veel succes aan iedereen! Mogen alle hartjes goed kloppen en de kleintjes veilig groeien. 🍀💕

6 maanden geleden

Straks om 17u20 😀

6 maanden geleden

Reactie op CelineIreneL

De mijne straks om 10u15 🥰
Baby heeft een hele sterke hartslag. Ben al zeven weken ipv 6,5 weken. Uitgerekende datum is 23 december

6 maanden geleden

Hoe was je echo daarnet? 🥰

6 maanden geleden

Hier toch al een duidelijk en regelmatig hartslagje. 1,2cm groot en exact volgens termijn (vandaag 7w3). Had verwacht dat ik wat blijer zou zijn, maar ik kan er toch ergens moeilijk vertrouwen in vinden dat het deze keer wél goed zal lopen. Gelukkig krijg ik nog een tussentijdse echo. Die zou al volgende week woensdag zijn, had het liever weekje later gehad maar er viel niet te discussiëren met de persoon van het secretariaat 😐🙈 ze beweerde bij hoog en laag dat ik dan 9w zou zijn volgens mijn uitgerekende datum (20dec), maar kan volgens mij toch niet kloppen aangezien ik nu 7w+3 ben? 🤷🏻‍♀️

6 maanden geleden

Reactie op Tenhaeghendoorn

Hier toch al een duidelijk en regelmatig hartslagje. 1,2cm groot en exact v ...
Neen inderdaad, ik denk nu ook niet dat zal kloppen. Kunnen ze dit niet bespreken met de gynaecoloog zelf?

6 maanden geleden

Reactie op Tenhaeghendoorn

Hier toch al een duidelijk en regelmatig hartslagje. 1,2cm groot en exact v ...
Hoop dat m’n echo er morgen ook zo mag uitzien 🥰

6 maanden geleden

Reactie op CelineIreneL

Neen inderdaad, ik denk nu ook niet dat zal kloppen. Kunnen ze dit niet bes ...
Ja ik vroeg het ook, maar er was echt geen spreken aan 🙈 ze had zo een kaartje in haar hand die ze op de uitgerekende datum kon zetten en zo (volgens haar exact) kon zien wanneer ik x-aantal weken was. Zeker 3x de uitgerekende datum bevestigd en ze bleef erbij 🙈 Mss toch later deze week terugbellen of ze die afspraak niet weekje later kunnen zetten en hopelijk heb ik dan iemand anders aan de lijn 😆 mag echt niet klagen aangezien ik tenminste wel extra echo krijg maar vind het beetje nutteloos om volgende week al terug te gaan om dan extra lang te moeten wachten tot aan de 12w echo. Zou liever al op 9,5 week zitten.

6 maanden geleden

Reactie op Justine96

Hoop dat m’n echo er morgen ook zo mag uitzien 🥰
We duimen superhard mee!! 🍀

6 maanden geleden

Hier 30 april echo gehad.. alles goed perfect kloppend hartje, uitgerekend 19 december

6 maanden geleden

Ook hier heeft onze kleine ukkie een perfecte start gemaakt.

6 maanden geleden

Ook ons Erwtje doet het super! Wel maar 5 weken ipv 7 😅 volgende week vrijdag mag ik terug. Wel een hartje gezien ❤️

6 maanden geleden

Ik heb woensdag al mijn 5de echo ☺️ ben dan 8w 3dagen

6 maanden geleden

Reactie op Laurah5

Ik heb woensdag al mijn 5de echo ☺️ ben dan 8w 3dagen
Vijfde echo???

6 maanden geleden

Reactie op CelineIreneL

Baby heeft een hele sterke hartslag. Ben al zeven weken ipv 6,5 weken. Uitg ...
Hier ook uitgerekend 23/12 ipv 27/12 (eigen berekening)