64 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op CelineIreneL

Vijfde echo???
Ja. Zware bloeding gehad op 5 weken en 1dag. Toen eerste echo gehad en sindsdien elke week moeten gaan ter opvolging. Ook zwanger (geweest) van een tweeling, jammergenoeg is één hartje gestopt met kloppen.

6 maanden geleden

Reactie op Laurah5

Ja. Zware bloeding gehad op 5 weken en 1dag. Toen eerste echo gehad en sind ...
Oh, wat jammer om te horen. Hopelijk heb je wat goed nieuws woensdag 🤍

6 maanden geleden

Hier vandaag 2e echo gehad op 7weken en 3e staat gepland op 13 mei, ook omwille van veel bloedverlies door een hematoom onder het vruchtzakje 😞

6 maanden geleden

Reactie op CelineIreneL

Oh, wat jammer om te horen. Hopelijk heb je wat goed nieuws woensdag 🤍
Donderdag een goede hartslag gehoord van het andere kindje. Dus we blijven positief maar wel heel veel stress en paniek. Ze volgen nu eenmaal niet zomaar zo goed op.

6 maanden geleden

Ik heb er al 4 achter de rug. De volgende is met de NIP test op 22 mei 🥰

6 maanden geleden

Ik heb vandaag de eerste gehad en ben 7weken en 3 dagen, ben ook uitgerekend voor 20 december. Een kloppend hartje horen is wel magisch! Nu enkel lang wachten tot 2de echo (12w) op 12 juni ☺️

6 maanden geleden

Gisteren de eerste echo gehad, het zit op de juiste plek. Mijn eigen uitrekening was 30/12/2024, en volgens de meeting nu ben ik uitgerekend op 01/01/2025 🌈🤍 We zagen iets lichtjes flikkeren maar is nog te vroeg om het te horen. Eerst zei hij over 6weken terug een scan, maar heb voor een gerust gevoel te hebben over 3 weken terug scan laten plannen. Hopelijk dan wel een hartje hoorbaar🙏🏻

6 maanden geleden

Reactie op Justine96

Hoop dat m’n echo er morgen ook zo mag uitzien 🥰
Welk uur heb je je echo? 🤞🏻🍀

6 maanden geleden

Reactie op Tenhaeghendoorn

Welk uur heb je je echo? 🤞🏻🍀
Ik zit op wacht met de tranen in m’n ogen en m’n hart die klopt in m’n keel… ze lopen hier wat achter 🥺🤞🏼

6 maanden geleden

Reactie op Justine96

Ik zit op wacht met de tranen in m’n ogen en m’n hart die klopt in m’n keel ...
Oh komaan he, veel succes daar! 🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻

6 maanden geleden

Oh komaan he, veel succes daar! 🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻
Ik heb zo hard gehuild 🥺 onze regenboog baby is echt! 🌈💗✨

6 maanden geleden

Reactie op Justine96

Ik heb zo hard gehuild 🥺 onze regenboog baby is echt! 🌈💗✨
Oooohhh superblij voor jullie!! 😍🥰🥰 nu heel de dag nagenieten van de goeie echo! Wnr mag je teruggaan?

6 maanden geleden

Oooohhh superblij voor jullie!! 😍🥰🥰 nu heel de dag nagenieten van de goe ...
Zeker dat! Ze stelde voor om elke week terug te komen tot de niptest 🥹💗 ik heb echt een fantastisch lieve gynaecoloog

6 maanden geleden

Oooohhh superblij voor jullie!! 😍🥰🥰 nu heel de dag nagenieten van de goe ...
Wanneer mag jij terug?

6 maanden geleden

Reactie op Justine96

Zeker dat! Ze stelde voor om elke week terug te komen tot de niptest 🥹💗 i ...
Oh amai zalig!! Zal ongetwijfeld veel doen voor je vertrouwen 🙏🏻 Ik heb vanmorgen mijn tussentijdse echo laten verplaatsen naar 23mei, dan is dat op bijna 10w. Gaf me een beter gevoel dan al volgende week terug te gaan op 8w5 om daarna ruime 3 weken te moeten wachten op 12w echo (die op 6 juni nu staat). Ben je nog steeds voor dezelfde datum uitgerekend? 21 december?

6 maanden geleden

Oh amai zalig!! Zal ongetwijfeld veel doen voor je vertrouwen 🙏🏻 Ik heb v ...
Oh spannend allemaal he! Ik versta je wel… ik wilde nu ook alle echo’s die eerder mochten skippen tot een zeker moment met een mooie echo. Nu voor m’n gemoed vind ik het wel lief dat ik elke week mag teruggaan. Maar we zagen al een mooiere echo dan de vorige keer met ons miskraam. Ze kon de echo moeilijker meten omdat ons ukkie gekruld lag, maar het blijft normaal op 21 december staan ❄️ We hebben dus een mooi zelfde parcour! 🥰

6 maanden geleden

7weken 😍

6 maanden geleden

Nog niet veel herkenbaar maar een duidelijk flikkerend hartje 💛 7w 🫣😍 wat een opluchting!!!!

6 maanden geleden

Reactie op Laurah5

Donderdag een goede hartslag gehoord van het andere kindje. Dus we blijven ...
Mijn 1e echo waren er ook twee vruchtjes. Prognose was dat we ook eentje zouden verliezen…. Hartje klopte niet goed. Ik begrijp je ongerustheid

6 maanden geleden

Reactie op Sterrenmannetje

Mijn 1e echo waren er ook twee vruchtjes. Prognose was dat we ook eentje zo ...
Eentje is gestopt met groeien en geen kloppend hartje meer. Vruchtje zit wel nog in mij.