47 Reacties

6 maanden geleden

Maandag 27/5 9weken dan. Foto echo is van vorige week 16/5 had een extra controle gehad wegens helder rood bloedverlies, ondertussen bijna 1week al utrogestan 3x/dag aan het nemen maar nogsteeds met bang hartje🤍🌈

6 maanden geleden

Ik heb pas over 2 weken mijn eerste echo. Beetje bang afwachten omdat ik 2 miskramen gehad heb. Hopelijk kan ik net zoals jullie goed nieuws vertellen! ❤ Tips om met het wachten om te gaan zijn altijd welkom 🥰

6 maanden geleden

Reactie op Ilke88

Ik heb pas over 2 weken mijn eerste echo. Beetje bang afwachten omdat ik 2 ...
Weggaan met vrienden, focussen op het werk, goed boek lezen of zoals ik Bridgerton opnieuw bekijken tot deel 2 op Netflix staat 😂😂 Zorgt voor mij ook wel dat de dagen sneller gaan

6 maanden geleden

Reactie op KATTTTT

Weggaan met vrienden, focussen op het werk, goed boek lezen of zoals ik Br ...
Haha zeer goede tips. Hoelang moet jij nog wachten?

6 maanden geleden

Reactie op Ilke88

Ik heb pas over 2 weken mijn eerste echo. Beetje bang afwachten omdat ik 2 ...
Je kan tussen door ook altijd een pretecho laten maken

6 maanden geleden

Reactie op Ilke88

Haha zeer goede tips. Hoelang moet jij nog wachten?
Morgen 12 weken echo + nip test. Laatste echo was 29 april

6 maanden geleden

Donderdag mijn volgende echo op 10w 5d. Is dan al mijn zesde echo 🙈

6 maanden geleden

Reactie op Laurah5

Donderdag mijn volgende echo op 10w 5d. Is dan al mijn zesde echo 🙈
Is er een reden dat je er zoveel krijgt? Ik heb gevraagd om al eerder op controle te komen door de voorgeschiedenis (1 miskraam en 1 buitenbaarmoederlijke) om me gerust te stellen, maar er is geen plek, dus tot nu toe moet ik maar wachten 🥲

6 maanden geleden

Reactie op Ilke88

Is er een reden dat je er zoveel krijgt? Ik heb gevraagd om al eerder op co ...
Ja. Het hele verhaal kan je lezen op mijn profiel. Is nogal veel om hier te typen. De “korte” samenvatting is eigenlijk ook al best lang 😅 Ik ben zwanger geraakt via een ICSI-traject ook.

6 maanden geleden

Reactie op Ilke88

Is er een reden dat je er zoveel krijgt? Ik heb gevraagd om al eerder op co ...
Laat ons zeggen dat het al een hele rollercoaster is geweest bij ons 🙈

6 maanden geleden

Reactie op Laurah5

Laat ons zeggen dat het al een hele rollercoaster is geweest bij ons 🙈
Oh ik ga het lezen op je profiel. Ocharme 😔 wel blij om te horen dat nu alles goed gaat!

6 maanden geleden

Reactie op Ilke88

Oh ik ga het lezen op je profiel. Ocharme 😔 wel blij om te horen dat nu al ...
Momenteel gaat het volgens mij allemaal wel goed. Wel nog wat paniek en stress soms bij mij. Zal wel nog even duren, denk ik, voor ik het helemaal goed geloof en er van kan genieten. Je kan altijd eens bellen naar de vroedvrouwen als je eventueel eerder zou kunnen gaan als je je zorgen maakt.

6 maanden geleden

Babydate 🥰 Alles tip top in orde ( hersenen, hartje + kamers, armen en benen, nekje etc)

6 maanden geleden

Reactie op KATTTTT

Babydate 🥰 Alles tip top in orde ( hersenen, hartje + kamers, armen en b ...
Hoe ver ben jij, als ik vragen mag?

6 maanden geleden

Reactie op First baby!

Hoe ver ben jij, als ik vragen mag?
Tuurlijk! Dag van de echo 12 + 1 w , nu dus 12 + 3 weken. 💕

6 maanden geleden

Babydate vandaag 🥰 10+5 zwanger vandaag Ze had niet zoveel zin om stil te liggen. Geen idee van wie ze dat zou hebben 🤣🙈

6 maanden geleden

Onze echo van maandag en toen was ik 12 weken 🥰

6 maanden geleden

Hier ook echo (9w6), alles terug goed 🤗 en moest me voor de eerste keer daar ook eens wegen. Scheelt het wel geen 5kg met die van thuis zeker 😅 en ik maar denken dat ik laatste maanden zo verdikt was… 🙈

6 maanden geleden

Volgende dinsdag mijn echo op 11w5d dus nog even afwachten hier, tijdens deze afspraak ineens de Nipt test laten uitvoeren, dus heel spannend!🥰🙈

6 maanden geleden

Gisteren onze kleine uk voor’t eerst zien bewegen op 9w + 4 🥰 De gynaecoloog wilde al met buikecho proberen. Leek me vroeg, maar het lukt! De baby sliep en ze wilde hem/haar wakker maken door te ‘schudden’ op m’n buik, ik kon niet meer van het lachen 😅 vond het precies zo zielig… maar door mijn gelach schudde het nog meer 🤭 Fijne babydate 💗🌈 (Jammer dat ik geen filmpjes kan delen)