47 Reacties

6 maanden geleden

Wat een mooie echo 馃槏 Morgen is mijn eerste, dan ben ik 8w3d. Ik kijk er zo hard naar uit en ben mega zenuwachtig! 馃槄

6 maanden geleden

Reactie op Hanaadddd

Wat een mooie echo 馃槏 Morgen is mijn eerste, dan ben ik 8w3d. Ik kijk er zo ...
Spannend! Ik duim mee! Hou je ons op de hoogte?

6 maanden geleden

11 w vandaag, heb al 5 echo's achter de rug en volgende week woensdag ga ik voor de nip test gaan! Kijk er enorm naar uit + dan komen we te weten of het nog steeds 1 is of mogelijks een broer/ zus heeft gekregen 馃槄馃槄

6 maanden geleden

Reactie op KATTTTT

11 w vandaag, heb al 5 echo's achter de rug en volgende week woensdag ga ik ...
Ja hoe mega spannend is jouw verhaal? Ik ben mega nieuwsgierig! Hou me maar op de hoogte!

6 maanden geleden

Ik ben exact ever ver als jou. Ik heb donderdag mijn volgende echo. Spannend! 馃グ

6 maanden geleden

Reactie op Silkiewilkie

Ik ben exact ever ver als jou. Ik heb donderdag mijn volgende echo. Spannen ...
Ook een Sintekindje 馃グ Benieuwd naar jouw echo! Ik duim mee. Echt ongelooflijk hoe snel die kleine prutskes groeien 馃ス

6 maanden geleden

Wat een mooie echo! Fijn dat alles er goed uitzag! Ik ben nu 10.2 en heb volgende week donderdag de termijn echo

6 maanden geleden

Reactie op Linn1997

Wat een mooie echo! Fijn dat alles er goed uitzag! Ik ben nu 10.2 en heb vo ...
Spannend he! Ik duim mee voor jullie voor ook zo een mooie echo 馃グ

6 maanden geleden

Vorige dinsdag mijn 3e echo gehad op 10w2d. Alles was goed 馃グ Nu maandag moet ik opnieuw voor mijn 12weken echo en dan dinsdag mijn nipt test doen bij de vroedvrouw 馃グ

6 maanden geleden

Reactie op meganneke

Spannend! Ik duim mee! Hou je ons op de hoogte?
Alles zag er goed uit! 馃グ

6 maanden geleden

Ik had 2 dagen geleden mijn eerste echo. Uitgerekend voor 22/12. Moest wel langst onder gebeuren want mijn baarmoeder ligt gekanteld naar voor. De baby is 1,8 centimeter groot. Heel gek als je dit ziet 馃槄 maar toch zo gelukkig. Proficiat trouwens 馃懚馃徏鈽猴笍

6 maanden geleden

Bij deze mijn echo van afgelopen dinsdag. 8w1d, ook heel duidelijk hartje gehoord..

6 maanden geleden

Hier wegens IVF traject vandaag de eerste echo gehad (7w4dagen) Alles is supergoed momenteel, hartje klopt goed, Geen nieuws meer gehad van mijn bloed dus geen nieuws = goed nieuws 鉂わ笍 Binnen 2 weken nog even terug voor een tussentijdse. Ben uitgerekent op 30 december haha

6 maanden geleden

Ik ben sinds vorige week zondag strontziek. Dadelijk een echo. Als jullie nu allemaal duimen dat de baby op 10 weken en 4 dagen helemaal goed en ongedeerd is, ben ik jullie eeuwig dankbaar. Pfff ben zenuwachtig. Dank aan me om 14h 馃挄

6 maanden geleden

Reactie op First baby!

Ik ben sinds vorige week zondag strontziek. Dadelijk een echo. Als jullie n ...
Succes!

6 maanden geleden

Reactie op First baby!

Beterschap toegewenst. Hopelijk kun je goed rusten straks. Ik duim voor een fijne echo voor je! 馃崁

6 maanden geleden

Reactie op First baby!

馃馃徑

6 maanden geleden

Reactie op First baby!

Ik denk aan je! Komt goed!

6 maanden geleden

Reactie op First baby!

De baby groeit zo goed 馃槶馃槶馃槶 Ben helemaal emotioneel, haha. Uitgerekende datum veranderde van 13 december naar 11 december. Wauw. Ik loop op wolkjes.

6 maanden geleden

Volgende week dinsdag mag ik terug gaan! Ga dan 12w+4 zijn 馃