Vandaag mijn 2e echo gehad 馃ス
Ons prutske is vandaag 10 weken 4 dagen en is 3,4cm groot (van kruin tot poep).
Echo kon ook al via de buik.
Hoe gaat het bij jullie? Wanneer hebben/hadden jullie je echo en hoe is die verlopen?
Lijkt me leuk om elkaar wat op de hoogte te houden en mee te kunnen opvolgen (of uitkijken naar) 馃
11 w vandaag, heb al 5 echo's achter de rug en volgende week woensdag ga ik voor de nip test gaan! Kijk er enorm naar uit + dan komen we te weten of het nog steeds 1 is of mogelijks een broer/ zus heeft gekregen 馃槄馃槄
Vorige dinsdag mijn 3e echo gehad op 10w2d. Alles was goed 馃グ
Nu maandag moet ik opnieuw voor mijn 12weken echo en dan dinsdag mijn nipt test doen bij de vroedvrouw 馃グ
Ik had 2 dagen geleden mijn eerste echo. Uitgerekend voor 22/12. Moest wel langst onder gebeuren want mijn baarmoeder ligt gekanteld naar voor. De baby is 1,8 centimeter groot. Heel gek als je dit ziet 馃槄 maar toch zo gelukkig. Proficiat trouwens 馃懚馃徏鈽猴笍
Hier wegens IVF traject vandaag de eerste echo gehad (7w4dagen)
Alles is supergoed momenteel, hartje klopt goed, Geen nieuws meer gehad van mijn bloed dus geen nieuws = goed nieuws 鉂わ笍
Binnen 2 weken nog even terug voor een tussentijdse. Ben uitgerekent op 30 december haha
Ik ben sinds vorige week zondag strontziek. Dadelijk een echo. Als jullie nu allemaal duimen dat de baby op 10 weken en 4 dagen helemaal goed en ongedeerd is, ben ik jullie eeuwig dankbaar. Pfff ben zenuwachtig. Dank aan me om 14h 馃挄