9 Reacties

4 maanden geleden

Alles met een "té" is niet goed... Daarmee bedoel ik, zolang je niet overdrijft en te vaak gebruik maakt ervan, kan dat geen kwaad... Maar ik zou het zeker en vast niet elke dag, of om de dag doen en indd niet te lang ... 😉

4 maanden geleden

Heyy.. ik zal het zelf nooit meer gebruiken en dit is de reden waarom.. 3 jaar geleden was ik 24 weken zwanger van mijn 2de kindje. Ik voelde haar minder bewegen als normaal.. ik met de doppler geluisterd en had het hartje gevonden dus maakte me geen zorgen meer.. dag erna wou ik weer luisteren en vond ik geen hartslag.. in alle paniek naar het ziekenhuis gegaan en ja het ergste nieuws ooit gekregen onze dochter was gestorven in mijn buik.. als ik niet had geluisterd had ik mss onmiddellijk naar het ziekenhuis gegaan en hadden ze mss nog iets kunnen doen voor haar.. weet je wij weten ook niet hoe een goede hartslag moet zijn we zijn daar niet voor opgeleerd.. ik zou het gewoon overlaten aan de dokter en vroedvrouwen ipv het zelf te gaan doen.. en idd probeer gewoon vertrouwen te hebben.

4 maanden geleden

Heyy.. ik zal het zelf nooit meer gebruiken en dit is de reden waarom.. 3 j ...
Ohnee zo verschrikkelijk 😢 het geeft inderdaad schijnveiligheid en een gevoel van controle.. ik ga het ook opbergen en vertrouwen op mijn lichaam en intuïtie

4 maanden geleden

Reactie op Tab_95

Ohnee zo verschrikkelijk 😢 het geeft inderdaad schijnveiligheid en een gev ...
Ja ik geef echt die raad aan iedere vrouw mee die me er iets over vraagt.. als je iets niet vertrouwt ga gewoon rechtstreeks naar het ziekenhuis echt waar ik heb daar vorige zwangerschap echt vaak gezeten omd ik bang had op het spoed maar de dokters hadden er altijd begrip voor en liever ene keer teveel gaan dan ene keer te weinig... of plan wat meer echo’s privé in dat doe ik nu.. dat kost wel veel geld ma weet je ik heb het er wel voor over.. en voor de rest ligt het spijtig genoeg niet in onze handen🥺 en zkr met deze termijn als het nu mis gaat is heel hard om te zeggen maar kan niemand of niks iets doen💔

4 maanden geleden

Mijn gyn en vroedvrouw zei dat het oke is zolang je dat niet dagelijks gebruikt. Ze zeiden idd 1 keer per week. Mijn gynaecoloog was er wel geen fan van om dat in huis te halen odat dit kan zorgen voor extra stress

4 maanden geleden

Ik gebruik het dagelijks en vind het hartje binnen de 30sec. Vroedvrouw heeft me niet gezegd dat het schadelijk is voor baby, juist dat het angst kan geven :)

4 maanden geleden

Wij gebruiken het ook 2x/week. ☺️ Gewoon even om de baby te horen.😍 telkens max 1-2 min. Vroedvrouw gaf ook aan dat dit oké was.

4 maanden geleden

Mijn vroedvrouw gebruikt het zelf ook bij mij (1x/maand als ik naar haar ga) maar ik heb haar gezegd ik het liever niet wil omdat het niet aangenaam voelt als ze dat doet bij me, sinds dien doet ze het ook niet meer bij mij... Maar ze zei ook het niet schadelijk was... Maar toch

4 maanden geleden

Ok bedankt iedereen voor jullie reacties!