4 Reacties
5 maanden geleden
Als je een idee hebt, kun je er gerust al aan beginnen, zeker voor een tekening op maat ;) hoe vroeger klaar, hoe beter. Ik doe dit in bijberoep en heb onlangs een koppel gehad dat ook een tekening op maat wou en gelukkig waren we er vroeg bij, want hun kindje is een aantal weken vroeger gekomen. De tekening was gelukkig af. We waren net nog aan het wachten op de proefdruk, hun geschenkjes waren nog niet af... Ik zou zeggen informeer al eens bij de ontwerper die jullie willen. Dan weet die ook dat jullie interesse hebben en kan die je al inplannen 😉 want hangt ook af van hoe druk het is (najaar is bij mij bv. doorgaans wel druk, heb ook al mensen voor nov-dec). Veel succes!
5 maanden geleden
Reactie op roezptoez
Als je een idee hebt, kun je er gerust al aan beginnen, zeker voor een teke ...
we hebben wel al een idee (ruwe schets) zou idd gewoon moeten uitgewerkt worden.. Voor de suikerbonen hebben helaas nog geen idee 😵 . Maar we kunnen idd al eens horen ja.. ☺️
5 maanden geleden
Reactie op Baby VW
we hebben wel al een idee (ruwe schets) zou idd gewoon moeten uitgewerkt wo ...
Eens informeren kan geen kwaad hé! Zo weet je hoe je ervoor staat.
Alles begint meestal bij het kaartje, van daaruit bepaal je dan een beetje welke kleurtjes zo wat passen voor de doopsuiker en/of geschenkjes. Dat gaat nog wel vlot hoor 😊
5 maanden geleden
Ik heb dit pas gedaan toen ik was bevallen maar heb de kaartjes zelf gemaakt en doopsuiker heb ik pas op de doop gegeven ik ben hartje winter bevallen 2 jaar geleden dus iedereen was altijd ziek dus amper bezoek gehad.. gaat nu hetzelfde zijn doopsuiker heb k zelf gemaakt heb alles bij de Ava gekocht was super mooi gekomen en super leuk om te doen!