15 Reacties

5 maanden geleden

Jaa, dit meisje paar weken geleden gered uit een nare situatie, sinds ze bij ons is ligt ze het liefst zo op mijn buik 馃ス鉂わ笍

5 maanden geleden

Reactie op Suziee2024

Jaa, dit meisje paar weken geleden gered uit een nare situatie, sinds ze bi ...
Omg mijn hart smelt dit is zo lief馃ス馃ス馃ス馃ス馃ス馃ス馃┓馃┓馃┓ wat mooi dat jullie haar hebben gered! Mijn kat komt ook uit het asiel馃樆

5 maanden geleden

Omg mijn hart smelt dit is zo lief馃ス馃ス馃ス馃ス馃ス馃ス馃┓馃┓馃┓ wat mooi dat jullie ha ...
Jaa ze is echt de schattigste, wij hebben ook nog een grote herder lopen, ook een herplaatser, maar die is minder aanhankelijk als deze kroelkop馃グ beestjes die je red hebben zoveel meer liefde te geven denk ik soms 馃ス鉂わ笍 je kat is ook echt een knappert 馃槏

5 maanden geleden

Ons Marieke 馃樆 Nooit echt een knuffelaar geweest..

5 maanden geleden

Reactie op Baby VW

Ons Marieke 馃樆 Nooit echt een knuffelaar geweest..
馃ス馃挆馃挆馃挆 veel te lief!!

5 maanden geleden

Hier ook altijd bij mn buik馃グ馃馃徎

5 maanden geleden

Reactie op Tiara-27

Hier ook altijd bij mn buik馃グ馃馃徎
Das toch genieten e! Jouw kat heeft dezelfde kleuren als die van mij馃樆

5 maanden geleden

Hier ook, zot eigenlijk omdat ze nooit op de schoot kwam zitten. Wel een leuk gevoel :)

5 maanden geleden

Reactie op Abiga毛l

Hier ook, zot eigenlijk omdat ze nooit op de schoot kwam zitten. Wel een le ...
Jaaa ze zeggen echt dat dieren voelen dat je zwanger bent e 馃樆馃樆

5 maanden geleden

Mijn kat voelt dat niet denk ik 馃槀 hij wilt komen knuffelen maar stapt recht op mijn buik in de plaats 馃槄

5 maanden geleden

Ik zou het aan de honden kunnen geweten hebben dat ik zwanger ben. Ik ben nu bijna altijd in gezelschap van een hond van mijn mama of broers. Mijn vorige zwangerschappen waren mijn poes en hond ook mijn bewakers, en buikverwarmers. Helaas overleden.. Heerlijk toch zo extra gezelschap, alsof ze alles begrijpen en je willen steunen!

5 maanden geleden

Hier ook.. ze was sowieso al een knuffelaar maar nu plakt ze aan mij, liefst dicht tegen mijn buik

5 maanden geleden

Reactie op 88eefje88

Ik zou het aan de honden kunnen geweten hebben dat ik zwanger ben. Ik ben n ...
Zalig e!! Dieren ruiken dat naar het schijnt ook heb dat op Google opgezocht 馃き馃き

5 maanden geleden

Reactie op SaraDL

Hier ook.. ze was sowieso al een knuffelaar maar nu plakt ze aan mij, liefs ...
馃樆 heerlijk!