8 Reacties

5 maanden geleden

Ik had m'n vorige en huidige bloedtest positief hiervoor. De gynaecoloog heeft er zelfs niets over gezegd, dus ik veronderstel dat het oud is en geen kwaad meer kan

5 maanden geleden

Je bedoeld CMV infectie ? Ik zou erop proberen te vertrouwen dat de artsen gelijk hebben al ze het zeggen.. ze zullen gewoon het zekere voor het onzekere willen nemen nu en dat is altijd goed.. ik zelf heb cmv gehad tijdens mijn. Eerste zwangerschap was mijn eerste besmetting met cmv en heb het toen helaas doorgegeven aan mijn zoontje.. als ik nu nog bloed laat trekken ben ik ook cmv positief het blijft voor altijd in je lichaam maar ze zien wel als het een pas doorgemaakt infectie is of al een oude.. dus probeer echt op de dokter te vertrouwen zou ik zeggen 🩷

5 maanden geleden

Je bedoeld CMV infectie ? Ik zou erop proberen te vertrouwen dat de artsen ...
Ja dat bedoel ik 🙈 en probeer er ook gewoon niet te hard over na te denken. Maar dat is moeilijk 🫣

5 maanden geleden

Ik was op mijn bloedafname een maand voor mijn zwangerschap ook positief voor CMV (zowel IgM als IgG). Gynaecoloog zei dat dit oke was omdat het een hoge aviditeit is en dus een oudere infectie. Dus als het een hoge aviditeit is is het oke normaal.

5 maanden geleden

Helaba! Iemand uit mijn dichte omgeving kreeg te horen dat ze positief was voor cmv tijdens haar zwangerschap. Ze was ook zo ontzettend ongerust dat ze de 3weken wachten te lang vond en het bij de huisarts opnieuw liet testen. Daaruit bleek dat de vorige test vals positief was. Hopelijk haal je wat hoop uit dit verhaal. Wat verschrikkelijk dat je je hier nu zorgen om maakt (en niets zal dat kunnen tegenhouden uiteraard) . Probeer je gedachten zoveel mogelijk te verzetten om toch de stress zo min mogelijk te houden. Ik duim mee voor jullie dat alles goed komt! Dikke knuffel 💕

5 maanden geleden

Reactie op meganneke

Helaba! Iemand uit mijn dichte omgeving kreeg te horen dat ze positief was ...
Dankjewel daar heb ik heel veel hoop aan 🙈❤️