16 Reacties

5 maanden geleden

Kun je niet al bellen naar je dokter of naar het ziekenhuis naar de gynaecoloog?????

5 maanden geleden

Waarom heb je je laten testen op cmv ben je ziek geweest? Maar je had wel al antistoffen kan dat?

5 maanden geleden

Awel hier zelfde. Had bij 2 positief, en had paniek, maar waren de antistoffen dus kan geen kwaad. Dus als de IGG positief is , is het dat je er antistoffen voor hebt gemaakt. Maar als de IGM positief is, ben je (als ik het goed heb verstaan) besmet ermee. Ik zie eerste bij jou IGM positief, dus ik zou echt bellen direct! De laatste 2 is oke! Kan zijn da ik mis ben he! Maar echt bellen zou ik

5 maanden geleden

Hier heb je mss meer aan🥺

5 maanden geleden

Waarom heb je je laten testen op cmv ben je ziek geweest? Maar je had wel a ...
Ze hebben bij mij ook gecontroleerd om CMV en RBV zonder da ik er extra omvroeg , beide positief (maar waren gwn de antistoffen)

5 maanden geleden

Waarom heb je je laten testen op cmv ben je ziek geweest? Maar je had wel a ...
Omdat ik bij mijn eerdere zwangerschap positief was en dit overgedragen was op de baby. En met deze zwangerschap wilde ik het weten

5 maanden geleden

Ik heb ook cmv gehad tijdens mijn eerste zwangerschap.. als je met mij wilt praten mag je me altijd sturen.. maar ik zou echt nu bellen naar de dokter of ziekenhuis gewoon voor meer duidelijkheid

5 maanden geleden

Reactie op amaani1

Omdat ik bij mijn eerdere zwangerschap positief was en dit overgedragen was ...
Ik zou gewoon je dokter bellen die gaat het weten! Wij zijn geen dokters.. Ik hoop voor je dat het niks is 🤍

5 maanden geleden

Ik kan de aviditeit moeilijk lezen, maar je hebt recente antistoffen wat wijst op een mogelijk vrij recente infectie. Als deze langer dan 3-6 maanden is, is het al gunstiger. Ik heb zelf een CMV infectie gehad bij mijn tweede zwangerschap en heb heel de zwangerschap IGM en IGG gehad, enorm veel angsten gehad. Kindje is na geboorte op neo opgenomen, CMV was negatief.

5 maanden geleden

Reactie op amaani1

Omdat ik bij mijn eerdere zwangerschap positief was en dit overgedragen was ...
Wat erg om te horen.. zat je al ver in de zwangerschap toen of? Ja hier ook tijdens mijn eerste zwangerschap doorgegeven aan mijn zoontje helaas..💔

5 maanden geleden

Wat erg om te horen.. zat je al ver in de zwangerschap toen of? Ja hier ook ...
Neen was in het begin mijn zoontje heeft ook een groei achterstand maar voor de rest is hij gezond. Het is de stress van toen dat ik niet wil meemaken

5 maanden geleden

Reactie op amaani1

Neen was in het begin mijn zoontje heeft ook een groei achterstand maar voo ...
Snap ik helemaal.. mijn zoontje is volledig doof heeft autisme en mentale beperking.. echt een viez beestje die cmv 🥺 ik hoop echt heeeeel hard voor je dat het niks is!

5 maanden geleden

Snap ik helemaal.. mijn zoontje is volledig doof heeft autisme en mentale b ...
🥺 inderdaad en spijtig dat er geen behandeling voor is

5 maanden geleden

Reactie op amaani1

🥺 inderdaad en spijtig dat er geen behandeling voor is
Jaaa is ook ze zijn wel met een vaccin bezig voor zwangere vrouwen maar dat zal niet voor de komende jaren zijn helaas 🥺🥺🥺💔 dikke knuffel meid komt goed! Hou je ons op de hoogte? Ik denk aan je

5 maanden geleden

Jaaa is ook ze zijn wel met een vaccin bezig voor zwangere vrouwen maar dat ...
Hopen dat het snel op de markt komt. Heel erg bedankt voor je steun en zal ik zeker doen 🥰🥹