6 Reacties

6 maanden geleden

Denk dat dit een reactie is op de hormonen, gecombineerd met uw spijsvertering die wat langzamer werkt. Ik zag er soms zo zwanger uit voor ik zwanger was. Nu heb ik het natuurlijk ook, en ben pas 5w+2d 鈽猴笍

6 maanden geleden

Dat kan zeker, maar zijn wel de darmen 馃き je kindje zit momenteel nog achter je schaambeen (normaal) Ik ben nu 6w4d & door m鈥檔 utrogestan en prikkelbare darmen, heb ik ook al een ferme buik 馃槄 groeit ook al rapper dan m鈥檔 vorige zwangerschap die een miskraam was

6 maanden geleden

Reactie op Justine96

Dat kan zeker, maar zijn wel de darmen 馃き je kindje zit momenteel nog achte ...
Oh ben blij dat ik niet de enigste ben 馃槄. Alleen is het wel moeilijk om het zo lang te verbergen 馃檲

6 maanden geleden

Reactie op chels1999

Oh ben blij dat ik niet de enigste ben 馃槄. Alleen is het wel moeilijk om he ...
Ik ben afslankingsconsulente en ik voel me super belachelijk dat ik 鈥榮 avonds op de consultaties tegen iedereen moet zeggen hoe ze gezond moeten leven & ik nu al zo鈥檔 buik heb en niet binnenkrijg buiten cornflakes en cracotten 馃き馃槄 Ik draag nu dus gewoon heeltijd wijde kleedjes, zodat niemand het ziet :)

6 maanden geleden

Ik ben nu 8weken en 5 dagen en mijn buik begint percies ook al flink te groeien. Ik dacht dat het pas na het eerste trimester begon. 馃檲

6 maanden geleden

Foto van zondag 6+4 nu ondertussen 7+1 3de zwangerschap 2de kindje en buik zet inderdaad sneller dan ervoor 馃槄