12 Reacties
vor 4 Monaten
Ik neem dan zo麓n vloeibaar zakje van Gaviscon, als het pijnlijk word en het blijft aanhouden. Dat helpt bij mij relatief snel.
Gaviscon mag tijdens de zwangerschap gebruikt worden. Mijn gynaecoloog zei er niets van toen ik het haar vertelde en ik ben al naar 4 verschillende apotheken geweest om na te gaan of ze allemaal hetzelfde zeggen. They do. 馃槄
Tips om het te vermijden: geen idee, daarvoor volg ik nog even het topic mee. Het gebruikelijke 麓niet gaan liggen na het eten麓 en 麓niet eten 2 uur voor het slapengaan麓 en pikant eten vermijden, alsook frisdrank met prik, doe ik al. Maar krijg zelfs maagzuur van yoghurt of aardbeien en druiven eten. Watermeloen verlicht het wel wat, alsook droge pasta. 馃檲
vor 4 Monaten
Ik heb er zelf ook veel last van. Toch probeer ik medicatie te vermijden, omdat ik al genoeg medicatie moet innemen door bepaalde complicaties. Wat wel bij mij helpt is koude melk drinken.
vor 4 Monaten
Ik heb er zelf ook veel last van. Toch probeer ik medicatie te vermijden, o ...
Ben zelf geen grote fan vn medicatie 馃珷 iedereen vn de familie weet ondertussen all als ik medicatie neem dat ik dan echt afzie haha 馃槄 maar gisteren koude ice tea gedronken en het hielp goed of melk zoals jesminaM zegt
vor 4 Monaten
Ik ook! Het is heel erg geworden op 18 weken. Mijn vriend is gisteren achter Rennie gegaan omdat het me niet meer ging. Ben 5 dagen na elkaar wakker geworden van het zuur en ook overdag heb ik het constant en van alles.. ook van een muntje om de zure geur te verstoppen.
Gisteren voor het eerst Rennie genomen en geen last gehad vannacht :)