10 Reacties

vor 4 Monaten

Hey! Mijn gynae zei dat je dit kan vermijden door steeds ' volledig' naar het toilet te gaan. Indien je wat zou ophouden, kan dit blijven zitten waardoor baterie vrij spel krijgt. Dus als je moet gaan, zeker gaan en zorgen dat je volledig ' leeg ' bent. Alsook voldoende water drinken. Genezen is eerder met antibiotica en veel cranberry sap drinken.

vor 4 Monaten

Veel water drinken, regelmatig cranberry sap drinken en volledig uitplassen helpen ook om de kans op nieuwe blaasontsteking sterk te verminderen

vor 4 Monaten

Ik zat met dezelfde vragen toen ik het resultaat van mijn urineonderzoek kreeg. 😊 In principe is een blaasontsteking niet gevaarlijk, maar het kan dat wél worden als het onbehandeld blijft. Het zou kunnen overgaan naar de nieren (nierbekkenontsteking ofzo) met koorts en pijn tot gevolg. In het 3de trimester zou het zelfs tot weeën kunnen leiden en dus tot vroeggeboorte. Maar dat is dan al in worst case scenario, denk niet dat onze gynaecologen het zo ver zouden laten komen. 😅 De tips die de andere dames al gaven probeer ik zelf ook op te volgen. 😊

vor 4 Monaten

Ik heb heeeeel veel last gehad ervan in mijn vorige zwangerschap.. ik moest onmiddellijk antibiotica pakken omdat het harde buiken kan veroorzaken en zelfs een vroeggeboorte als je er niks aan doet.. drm testen ze ook altijd je urine

vor 4 Monaten

Reactie op KATTTTT

Hey! Mijn gynae zei dat je dit kan vermijden door steeds ' volledig' naar ...
Oké dan zal ik dat zeker doen. Cranberry sap zal ik veel drinken nu. Maar antibiotica mag dat tijdens de zwangerschap

vor 4 Monaten

Reactie op Loes_90

Veel water drinken, regelmatig cranberry sap drinken en volledig uitplassen ...
Dankjewel, zal ik zeker doen

vor 4 Monaten

Reactie op JesminaM

Ik zat met dezelfde vragen toen ik het resultaat van mijn urineonderzoek kr ...
Oei, hopelijk wordt het niet zo erg. Oké top zal zeker de tips volgen🥰

vor 4 Monaten

Ik heb heeeeel veel last gehad ervan in mijn vorige zwangerschap.. ik moest ...
Ah dermee want dacht al waarom een urinetest maar snap het nu. Wist niet dat je antibiotica mag nemen.

vor 4 Monaten

Reactie op 🥰🥰❤️❤️

Ah dermee want dacht al waarom een urinetest maar snap het nu. Wist niet d ...
Voor bijna alle medicatie geldt, liefst niet behalve als het alternatief gevaarlijker is voor de baby. Enkel op advies van gynaecoloog of arts dus 😉

vor 4 Monaten

Reactie op Loes_90

Voor bijna alle medicatie geldt, liefst niet behalve als het alternatief ge ...
Dan zal ik eens bellen met de gynaecoloog vandaag