20 Reacties

7 maanden geleden

Ik ben hier ook heel erg bang voor. In februari was ik zwanger en toen ik 5weken 5 dagen ver was ben ik na de seks beginnen bloeden. Eerst licht roze weinig en de volgende dag helderrood met stolsels en heb die zelfde dag een miskraam gekregen😢 dus ik snap je angst helemaal!

7 maanden geleden

Reactie op brinosh

Ik ben hier ook heel erg bang voor. In februari was ik zwanger en toen ik 5 ...
Dank je wel om je nare ervaring te delen. 😞🫂 Veel sterkte!

7 maanden geleden

Los van het feit dat ik me fysiek een wrak voel, durf ik ook niet.. Terwijl ik overal lees dat je he geen zorgen hoeft te maken.. Maar misschien gezellig maken en proberen jezelf los te laten? Die endorfines zullen wel goed zijn!

7 maanden geleden

Reactie op brinosh

Ik ben hier ook heel erg bang voor. In februari was ik zwanger en toen ik 5 ...
Oei, ik zie deze post nu pas. Wat een vervelende samenloop can omstandigheden voor je. Moet moeilijk zijn om het los te koppelen.. Veel sterkte

7 maanden geleden

Reactie op Maité87

Los van het feit dat ik me fysiek een wrak voel, durf ik ook niet.. Terwijl ...
We maken het gelukkig nog gezellig op andere manieren die ook voor endorfine zorgen. 😅 Maar echt penetratie durf ik niet. 😬🙈

7 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Dank je wel om je nare ervaring te delen. 😞🫂 Veel sterkte!
Dankje wel!❤️

7 maanden geleden

Reactie op Maité87

Oei, ik zie deze post nu pas. Wat een vervelende samenloop can omstandighed ...
Indd bedankt!❤️

7 maanden geleden

Hier hetzelfde hoor! Ik heb in januari ook een miskraam gehad. Geen idee of het er iets mee te maken had, maar na de 'seks' had ik ook bloedverlies. Een week later had ik dan een miskraam. Ik ben nu voorzichtiger en automatisch angstiger voor alles 🙈 Doe enkel waar jij je goed bij voelt 😉

7 maanden geleden

Ik heb intussen toch al redelijk veel seks gehad, mijn libido ligt precies enorm hoog door de hormonen. Maar inderdaad ook eerst wel bang gehad.. maar ik heb, tot nu toe, nog geen bloedverlies gehad nadien..

7 maanden geleden

Hier zelfde “probleem/angst” haha sinds mijn positieve test nog niks van in huis gekomen 😅

7 maanden geleden

Ik voel me fysiek te verschrikkelijk om er uberhaupt aan te denken 😅

7 maanden geleden

Reactie op meganneke

Ja same here 😅

7 maanden geleden

Reactie op meganneke

Oh ja dat ook! De misselijkheid is in volle glorie aangekomen 🥲

7 maanden geleden

Reactie op elighes

Hier zelfde “probleem/angst” haha sinds mijn positieve test nog niks van in ...
Zijn er nog mensen die sedert hun positieve test niks van geslachtdgemeeenschap hebben gehad? Das bij ons ondertussen al iets meer dan een maand. Mijn vriend vindt het raar omdat er nu een kindje inzit en is ook bang om iets verkeerds te doen. Nog mensen?

7 maanden geleden

Ik heb ook geen seks meer gehad, zowel ik als mijn partner willen en durven niet meer 🙈

7 maanden geleden

Reactie op elighes

Zijn er nog mensen die sedert hun positieve test niks van geslachtdgemeeens ...
Bij ons hetzelfde 🥹 komt ook door het bloedverlies dat ik had dat die angst er is.

7 maanden geleden

Wij hebben wel al meerdere keren seks gehad. Ik heb juist mij het afvegen een klein beetje bloedverlies, meer niet 🫣

7 maanden geleden

Reactie op Tab_95

Ik heb ook geen seks meer gehad, zowel ik als mijn partner willen en durven ...
Hihi hier hetzelfde 😅 mijn partner heeft bang het kindje pijn te doen 😅 misschien als we wat verder in de zwangerschap zitten dat we het nog eens gaan proberen

7 maanden geleden

Mijn gynaecoloog zei: dat de samentrekkingen van een orgasme juist goed zijn voor de baarmoeder! Dus gewoon genieten van elkaar en het wondertje dat samen de liefde meevoelt.

7 maanden geleden

Mijn gynaecoloog zei: dat de samentrekkingen van een orgasme juist goed zij ...
Nja, sinds ik vorige week een bloeding had, mogen we gewoonweg geen seks hebben van de gynaecoloog tot zeker 10 weken - dan is er weer een onderzoekje. Dus problem solved voor ons. 😅