Hello chica´s, 🌼
Ik lees overal berichtjes over bloedingen in de prille zwangerschap, ook na gemeenschap. Waardoor ik nu low key niet durf seks hebben, uit angst dat ik een bloeding zou veroorzaken en het dan alsnog fout zou lopen met het vruchtje. Ik wil eerst weten dat alles goed is met de embryo, dan pas kan ik me weer openstellen om seks te hebben.
Ik besef dat het een irrationele gedachte is, maar het zit in mijn hoofd. Mijn man is gelukkig heel begripvol en doet er absoluut niet moeilijk over.
Zijn er nog onder jullie die nu eventjes niets durven doen?
Of net vrouwen die tips kunnen geven om me eroverheen te zetten?
Ik ben hier ook heel erg bang voor. In februari was ik zwanger en toen ik 5weken 5 dagen ver was ben ik na de seks beginnen bloeden.
Eerst licht roze weinig en de volgende dag helderrood met stolsels en heb die zelfde dag een miskraam gekregen😢 dus ik snap je angst helemaal!
Los van het feit dat ik me fysiek een wrak voel, durf ik ook niet.. Terwijl ik overal lees dat je he geen zorgen hoeft te maken.. Maar misschien gezellig maken en proberen jezelf los te laten? Die endorfines zullen wel goed zijn!
Hier hetzelfde hoor!
Ik heb in januari ook een miskraam gehad. Geen idee of het er iets mee te maken had, maar na de 'seks' had ik ook bloedverlies. Een week later had ik dan een miskraam.
Ik ben nu voorzichtiger en automatisch angstiger voor alles 🙈
Doe enkel waar jij je goed bij voelt 😉
Ik heb intussen toch al redelijk veel seks gehad, mijn libido ligt precies enorm hoog door de hormonen.
Maar inderdaad ook eerst wel bang gehad.. maar ik heb, tot nu toe, nog geen bloedverlies gehad nadien..
Hier zelfde “probleem/angst” haha sinds mijn positieve test nog niks van in ...
Zijn er nog mensen die sedert hun positieve test niks van geslachtdgemeeenschap hebben gehad? Das bij ons ondertussen al iets meer dan een maand. Mijn vriend vindt het raar omdat er nu een kindje inzit en is ook bang om iets verkeerds te doen. Nog mensen?
Ik heb ook geen seks meer gehad, zowel ik als mijn partner willen en durven ...
Hihi hier hetzelfde 😅 mijn partner heeft bang het kindje pijn te doen 😅 misschien als we wat verder in de zwangerschap zitten dat we het nog eens gaan proberen
Mijn gynaecoloog zei: dat de samentrekkingen van een orgasme juist goed zijn voor de baarmoeder! Dus gewoon genieten van elkaar en het wondertje dat samen de liefde meevoelt.
Mijn gynaecoloog zei: dat de samentrekkingen van een orgasme juist goed zij ...
Nja, sinds ik vorige week een bloeding had, mogen we gewoonweg geen seks hebben van de gynaecoloog tot zeker 10 weken - dan is er weer een onderzoekje.
Dus problem solved voor ons. 😅