10 Reacties
5 maanden geleden
Hey Shirley, vreselijk zoveel slecht nieuws na elkaar! 馃槬 Het spijt me dat je dit moet doormaken.
Wat betreft CMV: een vriendin van ons heeft dit recent opgelopen tijdens haar zwangerschap. Ze gaat al 2 maanden elke week op controle en de baby zit ondertussen nog veilig in haar buik, hij heeft het (nog) niet opgelopen. Het risico neemt ook elke week af. Het is niet omdat jij het hebt dat het de baby bereikt dus 馃А ik duim dat jouw zoontje er ook van gevrijwaard blijft.
Veel goeie moed 馃崁
5 maanden geleden
Zo erg馃槩馃槩馃槩馃槩 hier in de tweede zwangerschap CMV gehad voor de zwangerschap maar met nog actieve antistoffen in bloed zowel IGG als IGM, ons dochtertje was niet besmet. Ik was continu bang dat ik haar ging verliezen, Heel veel sterkte!
5 maanden geleden
Ik weet het gevoel moet 9/7 ook vruchtwaterpunctie ondergaan tot na de uitslag loop ik ook met een bang hartje 鉂わ笍we hopen allemaal op goed nieuws x
5 maanden geleden
Hey meid.. wat erg om te lezen!!! Ik hoop ook heel hard dat er geen cmv bij je baby zit.. ik heb hetzelfde meegemaakt met mijn zoontje.. alles was altijd goed tot ze met 30 weken echo zagen dat er vocht op de hersenkamers zat.. toen is de bal aant rollen gegaan.. bij Dr Witters in Genk geweest zei heeft me heel goed geholpen en het is ook zo zo een lieve! ook bij een prof naar Leuven geweest hij kon mij zeggen wat mijn zoontje ging hebben door een hele uitgebreide echo en alles klopte.. ook heb ik een MRI gehad toen.. ze hebben me ook gevraagd om de zwangerschap af e te breken maar ik kon het niet.. mijn zoontje is wel voor altijd een zorgkindje. Maar weet je dat is zo klote aan dat stomme kut virus ookal zit het mss bij je kindje wil niet zeggen dat hij er ook echt iets aan gaat overhouden.. ik hoop echt heel hard voor je dat het goed komt lieverd!! Een hele hele dikke knuffel馃馃馃
4 maanden geleden
Ik ben bij een professor in leuven moeten gaan. Hij vond de bloeduitslagen een vreemde omslag maken op korte tijd. Verder onderzocht met 4 bloedtesten. Wat blijkt, het ging dus om een afwijkend resultaat van het labo. Ik heb dus geen cmv gehad. Blij met deze uitkomst maar wat jammer dat je 2 weken met enorme angst loopt door het labo. Enfin eind goed al goed. Nu wel nog goed opvolgen voor de pre eclampsie.
Aan alle die wel met cmv te maken hebben, veel courage en hopelijk loopt voor jullie ook alles goed af 鉂わ笍
4 maanden geleden
Reactie op Shirley91
Ik ben bij een professor in leuven moeten gaan. Hij vond de bloeduitslagen ...
Ik ben zoooooooo blij voor jou!!!馃挅馃挅馃挅
4 maanden geleden
Heyhey. Bij mijn niptest kwam ook positief uit. Igg en igm. En dan moest ik 3 weken erna terug bloed laten trekken. Dat is dinsdag gebeurd. Nu had ik vandaag de resultaten en daar stond terug positief maar had telefoon gekregen van mijn gynaecoloog dat ik mij niet ongerust moest maken en dan ze het ook met een andere gynaecoloog had besproken en dat het over een oude infectie gaat maar dat dat gewoon nog niet zolang geleden is en dat het daarom nog positief aangaf